Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Het Advocaat - Blind scenario :rumcolaa:

Hiddink - Blind. Als Advocaat er had gezeten in plaats van Hiddink, dan was het ietsje anders gelopen. In die fase was Hiddink echt de weg kwijt en extreem warrig voor de camera. Inmiddels gaat het gelukkig weer beter met Hiddink.
 

Mario

Well-known member
Hiddink - Blind. Als Advocaat er had gezeten in plaats van Hiddink, dan was het ietsje anders gelopen. In die fase was Hiddink echt de weg kwijt en extreem warrig voor de camera. Inmiddels gaat het gelukkig weer beter met Hiddink.

Het ziekenhuis naast het stadion is inmiddels afgebroken, dus daar ligt dan wel weer een taak voor Guus :duim:
 

Mario

Well-known member
tenor.gif
 

Miramar

Well-known member
Max kwam op Facebook met een goede suggestie. Laten we nu gewoon alvast Dirk Kuyt aanstellen als trainer. Dit seizoen is toch al naar de knoppen. Kan hij mooi een paar maanden aanmodderen en zijn we er daarna voor altijd vanaf.
Juist, daarna komt Maurice Steijn trouwens...
 

Abubakari

Well-known member
Reverend Dirk hoeft het van mij niet te worden. Maurice Steijn zou ik graag zien.

Altijd klagen en dan zelf met Maurice Steijn aankomen? Catenaccio met VVV spelen is al mooi genoeg om Feyenoord trainer te worden?

Zelfde met Fraser trouwens, wat heeft die nou voor bijzonders gepresteerd als trainer?

Net als Jaap Stam, gehaald omdat ie bij PEC met 7 uit 3 begon. Waarna PEC ook onder Stam weer terugviel aar zijn normale niet al te veel voorstellende niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Ik op zich wel. Advocaat is zonder meer een goede trainer. En wat ik bij hem vooral relaxed vind is dat hij als ??n van de weinige trainers zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Hij lult er niet zo gaar omheen zoals alle trainers van deze tijd wel doen.
 

Miramar

Well-known member
Altijd klagen en dan zelf met Maurice Steijn aankomen? Catenaccio met VVV spelen is al mooi genoeg om Feyenoord trainer te worden?

Zelfde met Fraser trouwens, wat heeft die nou voor bijzonders gepresteerd als trainer?

Net als Jaap Stam, gehaald omdat ie bij PEC met 7 uit 3 begon. Waarna PEC ook onder Stam weer terugviel aar zijn normale niet al te veel voorstellende niveau.
Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.
 
Bovenaan