Het Advocaat - Blind scenario :rumcolaa:
Hiddink - Blind. Als Advocaat er had gezeten in plaats van Hiddink, dan was het ietsje anders gelopen. In die fase was Hiddink echt de weg kwijt en extreem warrig voor de camera. Inmiddels gaat het gelukkig weer beter met Hiddink.
Dat denk ik ook.Ik denk dat Dick Advocaat het seizoen gaat afmaken en Henk Fraser aan wordt gesteld voor het volgend seizoen.
Juist, daarna komt Maurice Steijn trouwens...Max kwam op Facebook met een goede suggestie. Laten we nu gewoon alvast Dirk Kuyt aanstellen als trainer. Dit seizoen is toch al naar de knoppen. Kan hij mooi een paar maanden aanmodderen en zijn we er daarna voor altijd vanaf.
Dickie is bijna akkoord
Ach, een tussenhulp. Meer niet.Tevreden?
Leermeester voor Reverend Dirk.Ach, een tussenhulp. Meer niet.
Reverend Dirk hoeft het van mij niet te worden. Maurice Steijn zou ik graag zien.Leermeester voor Reverend Dirk.
Reverend Dirk hoeft het van mij niet te worden. Maurice Steijn zou ik graag zien.
Tevreden?
Stam wil weg zonder afkoopsom.
Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.Altijd klagen en dan zelf met Maurice Steijn aankomen? Catenaccio met VVV spelen is al mooi genoeg om Feyenoord trainer te worden?
Zelfde met Fraser trouwens, wat heeft die nou voor bijzonders gepresteerd als trainer?
Net als Jaap Stam, gehaald omdat ie bij PEC met 7 uit 3 begon. Waarna PEC ook onder Stam weer terugviel aar zijn normale niet al te veel voorstellende niveau.