Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Van te voren? Want van tijdens het duel kan ik niks herinneren. En als vuurwerk van te voren niet mag, dna gaan er bij vele clubs nog van dit soort straffen volgen...

Kan ik mij niet meer herinneren. Zal wel vlak voor of tijdens de wedstrijd wat zijn afgegaan. Ze kiezen iig een wedstrijd uit die toch al door velen zal worden overgeslagen. Doordeweeks tegen SC Heerenveen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Deze foto staat erbij:

tm-12959164.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Nou, ook definitief: Dirk Kuijt gaat als stagiair meelopen bij Jaap Stam. Voorlopig slechts ??n of twee dagen per week, dus de Feyenoord-supporters hoeven nog niet volledig te wanhopen.
 

Hankie

Well-known member
Nou, ook definitief: Dirk Kuijt gaat als stagiair meelopen bij Jaap Stam. Voorlopig slechts ??n of twee dagen per week, dus de Feyenoord-supporters hoeven nog niet volledig te wanhopen.

Dat wordt dus volgend jaar kampioen en weer een boek en docu over Dirk. De hand van Kuijt.
 

Unregistere

Well-known member
Met gillende Gertrude in de hoofdrol!

Jengelende mini-Dirkies.

Opvoedkundige mama.

,,Doe nou rustig, niks aan de hand, het is nog heel lang".

Actie op het veld in nadeel van Feyenoord.

Krijsende mama.

,,Heeeeeyyyyyy, heeeeeeyyyyyy, heeeeeyyyyyyyy."

Hysterisch jankende mini-Dirkies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat wordt dan een hele lege korte zijde naar aanleiding van die fakkels die bij het spandoek rond de bekerwedstrijd hoorde.

Mooi, kan ik ook een wedstrijdje gelegitimeerd overslaan. Fakkels zijn er overigens vaak. Dus als dat het criterium is, dan zijn ze laat met straffen.
 

Mario

Well-known member
Nou, ook definitief: Dirk Kuijt gaat als stagiair meelopen bij Jaap Stam. Voorlopig slechts ??n of twee dagen per week, dus de Feyenoord-supporters hoeven nog niet volledig te wanhopen.

Jaap hoekt Dirkie in een klap neer als 't hem niet zint.
 

Maasveld

Well-known member
Mooi, kan ik ook een wedstrijdje gelegitimeerd overslaan. Fakkels zijn er overigens vaak. Dus als dat het criterium is, dan zijn ze laat met straffen.
Er zijn laatst nieuwe afspraken omtrent vuurwerk gemaakt tussen clubs en KNVB. Daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben.
 
Bovenaan