Het grote Feyenoord nieuwstopic

Hankie

Well-known member
Och je dat wordt dan nog wat.

Susa jr wil perse naar een wedstrijd van Feyenoord binnenkort..

Ja snap ik, maar gelukkig is hij nog klein (4) en vind hij Excelsior ook reuze spannend. Als ik naar Feyenoord zou gaan wordt het mooi een rustig vak als NN ofzo.
 

Pascallovic

Well-known member
Welke rekening?
Ik heb geen idee, maar ze hebben vast wel weer een reden. Toen Feyenoord na een paar jaar weer eens naar de Arena mocht voor de JC-schaal kreeg je ook een reactie op dat vuurwerk van Ajax-fans tegen PEC. Sluit niet uit dat er nu vanuit Ajax weer iets komt uit protest en frustratie dat er bij klassiekers geen uitfans welkom zijn. Dan zullen 'we' die ene keer dat we wel naar de Kuip mogen ons even laten gelden. Dat soort geneuzel.

Deze idioten zullen er vast ook zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=fmKYLYJQGmA
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Op die manier. Men is er in die zin ook wel heel erg mee bezig dat ze niet meer in Den Haag en Rotterdam welkom zijn. Omgekeerd verneem ik eigenlijk vrij weinig van de drang van Feyenoord supporters om weer naar Amsterdam te mogen. ADO is volgens mij ook niet erg ermee bezig.
 

JMD

Well-known member
Nou denk ik dat elke club wel een aantal gasten heeft die ze lang niet alle 24 in een kratje hebben.

Jaar of 20 terug was er toen zo'n serie op RTL ofzo over hooligans. Bij elke club bleken doorgesnoven tokkies te zitten. En een grote club trekt er simpelweg meer aan. Dat zie je dus bij Feyenoord (en ook Ajax). Maar in verhouding zit er echt niet veel verschil tussen de hoeveelheid bij Feyenoord en Ajax en bv PSV en Vitesse ofzo.
 

Makanaky

Well-known member
De Harde Kern met misdaadverslaggever en worstelaar Bas van Hout.

Maar wat weet jij van kratjes?:confused:
 

zwammy

Well-known member
Nou denk ik dat elke club wel een aantal gasten heeft die ze lang niet alle 24 in een kratje hebben.

Jaar of 20 terug was er toen zo'n serie op RTL ofzo over hooligans. Bij elke club bleken doorgesnoven tokkies te zitten. En een grote club trekt er simpelweg meer aan. Dat zie je dus bij Feyenoord (en ook Ajax). Maar in verhouding zit er echt niet veel verschil tussen de hoeveelheid bij Feyenoord en Ajax en bv PSV en Vitesse ofzo.

:wtf:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Maar hoe functioneren die figuren buiten De Kuip?

Ik weet nog wel dat bij mijn bijbaantje een eckte Ajacied zat die er altijd erg trots op was als hij weer eens stoeltjes in De Kuip had gesloopt, maar die is nu voetbal commentator bij Fox Sports...
 

Hankie

Well-known member
Maar hoe functioneren die figuren buiten De Kuip?

Ik weet nog wel dat bij mijn bijbaantje een eckte Ajacied zat die er altijd erg trots op was als hij weer eens stoeltjes in De Kuip had gesloopt, maar die is nu voetbal commentator bij Fox Sports...

Voila

Voor de rest zal een groot gedeelte niet kunnen functioneren, kijk maar de groep van FRFC1908. Handel over de rug van de club en handelaren in het vuurwerk, maar hebben het beste met de club voor hoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze zeggen altijd niemand is groter dan de club, maar dit soort mensen vinden zichzelf wel groter dan de club.
 

JMD

Well-known member
Maar hoe functioneren die figuren buiten De Kuip?

Ik weet nog wel dat bij mijn bijbaantje een eckte Ajacied zat die er altijd erg trots op was als hij weer eens stoeltjes in De Kuip had gesloopt, maar die is nu voetbal commentator bij Fox Sports...

Heb jij met Leo Driessen gewerkt?? :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voila

Voor de rest zal een groot gedeelte niet kunnen functioneren, kijk maar de groep van FRFC1908. Handel over de rug van de club en handelaren in het vuurwerk, maar hebben het beste met de club voor hoor.

Bizar. Respectabele baan en opleiding.
 
Bovenaan