zwammy
Well-known member
En hoe komt dat?
Omdat ze altijd voor de weg van de minste weerstand kiezen. Of denk je dat Telstar-NAC wel zo'n ontzettend veel meer risico heeft dan een stapavond in Velsen?
En hoe komt dat?
In het rapport gaat het meer over de de slechte afhandeling en de slechte omstandigdheden, hier heb ik nog niets over vernomen.
Na de mars van 2011 is er verscherpte alertheid die de " supporters" zelf over zich heen hebben geroepen. Als ze niet naar het Maasgebouw mochten en toch gaan zijn er consequenties.
Ik kan er echt niet wakker van liggen.
Als je zo oordeelt kun je de rechtspraak opdoeken. Dan ben je dus als supporters, als burger vogelvrij.
Of je moet met een wetgeving komen waar dergelijke acties wel zijn toegestaan. Tot dan heb je, ook als overheid, je aan de wet te houden zoals die is vastgelegd in de wet, rapporten en gerechtelijke uitspraken.
De 'fout' die je met bovenstaande maakt is dat je veronderstelt dat deze supporters, ondanks dat ze dat niet mochten, naar het Maasgebouw gingen. De waarheid is dat dat hen niet verteld is, maar ze zonder duidelijke opgaaf van reden ingesloten werden. Dat ze daar meer dan een uur gestaan hebben. En dat ze in die tijd niet 1x de kans hebben gekregen om gewoon het stadion in te gaan. Dat is wat mij tegen de borst stuit.
Volgens diverse andere bronnen is dit wel gecommuniceerd. Ook was de demonstratie niet officieel gemeld bij de gemeente.
Volgens diverse andere bronnen is dit wel gecommuniceerd. Ook was de demonstratie niet officieel gemeld bij de gemeente.
Jij denkt dat de camerawagen van de politie niet draait tijdens wedstrijden
Welke bronnen dan? Was in elk geval niet bekend bij journalisten van Rijnmond en het AD die mee liepen.
Welke bronnen dan? Was in elk geval niet bekend bij journalisten van Rijnmond en het AD die mee liepen.
Ik concludeer dat de weldenkende Feyenoord supporters op dit forum wel heel snel achter de demonstranten gaan staan en vrijwel standaard afgeven op de politie die een soort van natuurlijke vijand lijkt te zijn.
Ik concludeer dat de weldenkende Feyenoord supporters op dit forum wel heel snel achter de demonstranten gaan staan en vrijwel standaard afgeven op de politie die een soort van natuurlijke vijand lijkt te zijn.
Dat is iets anders dan iemand verplicht met een ID op de foto te zetten. Dan treedt de wet oo de privacy in werking.
Overigens zijn er camera's op het plein. Hoeft niet vanuit de wagen te komen. En dan nog zijn er regels dat je die pas mag gebruiken wanneer er iets daadwerkelijk gebeurt. Er moet een noodzaak zijn.
Zo! Binnen 20 minuten je gelijk halen. Dat had ik niet verwacht.
Maar blijf vooral onvoorwaardelijk achter de groep supporters staan die jullie club langzaam maar zeker richting afgrond duwt.
Onvoorwaardelijk? Elk Feyenoordlid hier heeft een teringhekel aan dat bewuste 5% groepje. Hoe kom jij erbij dat we die lui "onvoorwaardelijk steunen"? Denk voortaan even na voor je iets post, oke?
Er worden hier enkel vraagtekens gezet bij de hysterische aanpak van de ME. En raad eens, we zijn toch niet bepaald de enigen daarin. Maar goed, ga vooral door met roeptoeteren zonder in te gaan op argumenten die hier worden aangedragen en het tegendeel bewijzen.
Er zijn onschuldige mensen opgepakt, Keyser. Die in de rij stonden bij de ticketing. Vaders met zoontjes. Lekker dan, zo'n avond met je nietsvermoedend kind. Hoe leg je zoiets in godsnaam uit?
De bewuste plek is een doorgang van het stadionplein naar 't van Zandvlietplein. Daar liepen dus tientallen mensen die niets te maken hadden met die vreedzame mars. Maar wel werden neergeknuppeld. Dit gaat een staartje krijgen, op zeker.
Onvoorwaardelijk? Elk Feyenoordlid hier heeft een teringhekel aan dat bewuste 5% groepje. Hoe kom jij erbij dat we die lui "onvoorwaardelijk steunen"? Denk voortaan even na voor je iets post, oke?
Er worden hier enkel vraagtekens gezet bij de hysterische aanpak van de ME. En raad eens, we zijn toch niet bepaald de enigen daarin. Maar goed, ga vooral door met roeptoeteren zonder in te gaan op argumenten die hier worden aangedragen en het tegendeel bewijzen.