Onvoorwaardelijk ja. Jij en anderen gaan er zonder meer van uit dat de politie fout is geweest. Binnen 24 uur zonder dat jij een degelijk onderzoek hebt ingesteld weet je zeker dat de politie fout geweest is en dat de "supporters" echt helemaal niets gedaan hebben.
Je roept altijd wel dat de goedwillende supporters tegen die randdebielen zijn maar ik zie op dit forum vrijwel alleen maar goedwillende Feyenoorders die blind de demonstranten van gisteren verdedigen.
Jamel en ik hebben het allemaal ruim anderhalf uur aanschouwd. Ons oogtuigen verslag wordt onderschreven door media ter plaatsen en andere ooggetuigen verklaringen. Daarnaast geloof ik dat jij nog onvoorwaardelijker acht de politie staat dan verder ieder lid hier richting de vastgezette supporters. Misschien tijd voor een spiegeltje.
Konden jullie niet naar binnen?
Jamel en ik hebben het allemaal ruim anderhalf uur aanschouwd. Ons oogtuigen verslag wordt onderschreven door media ter plaatsen en andere ooggetuigen verklaringen. Daarnaast geloof ik dat jij nog onvoorwaardelijker acht de politie staat dan verder ieder lid hier richting de vastgezette supporters. Misschien tijd voor een spiegeltje.
De toekomst zal uitwijzen dat er wederom buitenproportioneel is gehandeld. Ik lees nu ook dat de parkeergarage bij politiebureau Veranda zaterdag is ontruimd om plaats te maken voor een paar honderd arrestanten. (...) Voorbedachte actie dus, schuldig of niet schuldig. Breebrug revisited. Rechter wees toen politie als schuldige aan.
De toekomst zal uitwijzen dat er wederom buitenproportioneel is gehandeld. Ik lees nu ook dat de parkeergarage bij politiebureau Veranda zaterdag is ontruimd om plaats te maken voor een paar honderd arrestanten. (...) Voorbedachte actie dus, schuldig of niet schuldig. Breebrug revisited. Rechter wees toen politie als schuldige aan.
Gelul. Laat maar een quote van mij zien waarin ik het politie optreden van gisteren verdedig. Die ga jij niet vinden.
Er waren ook noodcellen ingericht. En de bus waarmee de supporters vervoerd werden, stond al uren voor aanvang gereed. Inderdaad een vooropgezet plan.
Indirect stel je dat wel door te zeggen dat wij altijd makkelijk de kant van de Feyenoorders kiezen en tegen de politie ingaan.
Dan praat je dus grote onzin.
De politie heeft ervaring met Feyenoord, dus noodcellen en speciale bussen zijn niet 'vooropgezet', maar 'broodnodig'.
Er waren ook noodcellen ingericht. En de bus waarmee de supporters vervoerd werden, stond al uren voor aanvang gereed. Inderdaad een vooropgezet plan.
Ik lees nu ook dat de parkeergarage bij politiebureau Veranda zaterdag is ontruimd om plaats te maken voor een paar honderd arrestanten. (...) Voorbedachte actie dus, schuldig of niet schuldig. Breebrug revisited. Rechter wees toen politie als schuldige aan.
Een andere conclusie dan de ombudsman de vorige keer trok naar aanleiding van het inrichting van een parkeerplaats als noodcel, maar jij hebt er voor doorgeleerd.
De politie heeft in de afgelopen tientallen jaren misschien wel 100 x opgetreden tegen Feyenoord supporters en in 2006 heeft de Ombudsman 1 keertje een afkeurende conclusie getrokken. Blijf je vooral vasthouden aan die ene keer en laat al die andere keren van rechtmatig optreden maar buiten beschouwing.
De politie heeft in de afgelopen tientallen jaren misschien wel 100 x opgetreden tegen Feyenoord supporters en in 2006 heeft de Ombudsman 1 keertje een afkeurende conclusie getrokken. Blijf je vooral vasthouden aan die ene keer en laat al die andere keren van rechtmatig optreden maar buiten beschouwing.