Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een zaak vol met stommelingen. Inclusief Elia, want die zal echt wel wat gedaan hebben. Hopen maar dat het met een sisser afloopt.
 

SanMark.

Well-known member
Elia brengt op deze manier de KNVB wel heel erg in diskrediet. Dat word wel een wedstrijd of 6. ( En pas als jong Feyenoord er 6 gespeeld is mag hij weer bij 1 voetballen)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Man man man wat een amateurs. Wat ik dan niet snap is dat die aanklager niet wat lager gaat zitten met zijn straf zodat Feyenoord akkoord gaat. Twee of drie wedstrijden maakte gezien de speelagenda nogal veel uit. Bij Karsdorp zaten ze ook al belachelijk hoog waardoor Feyenoord wel in beroep moest. Die Van Benthem die draait iig een lekker seizoen.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord kan komend weekend gewoon een beroep doen op Eljero Elia. De aanvaller werd eerder deze week voor 4 wedstrijden geschorst, maar vrijdag liet de KNVB weten dat de rode kaart van de speler is geseponeerd.

Elia kreeg eerder deze week bij een wedstrijd van Jong Feyenoord rood en werd voor 4 duels, waarvan 1 voorwaardelijk, geschorst door de aanklager betaald voetbal. Feyenoord ging in beroep tegen die straf en meldde donderdag aan de tuchtcommissie dat er sprake was van een vormfout, omdat de rode kaart helemaal niet op het formulier stond.

De KNVB laat nu weten dat de vormfout geen rol heeft gespeeld in het kwijtschelden van de schorsing van Elia. De bond is wel van mening dat er sprake is van een gebrek aan bewijs. Het 'slachtoffer' maakte namelijk melding van een kopstoot, terwijl de assistent-scheidsrechter een slaande beweging constateerde. Die verklaringen wijken volgens de tuchtcommissie teveel van elkaar af. Door de beslissing van de KNVB kan Elia zondag in de uitwedstrijd tegen Roda JC gewoon spelen.
 

Joost

Well-known member
Man man man wat een amateurs. Wat ik dan niet snap is dat die aanklager niet wat lager gaat zitten met zijn straf zodat Feyenoord akkoord gaat. Twee of drie wedstrijden maakte gezien de speelagenda nogal veel uit. Bij Karsdorp zaten ze ook al belachelijk hoog waardoor Feyenoord wel in beroep moest. Die Van Benthem die draait iig een lekker seizoen.

Hij kreeg toch gewoon de standaardstraf voorgeschoteld?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kreeg toch gewoon de standaardstraf voorgeschoteld?

Meestal zit er wel wat ruimte in een schikkingsvoorstel. Karsdorp was de rode kaart dubieus, de verklaringen waren dubieus en wist je als aanklager van tevoren dat je kaarten bij een zitting erg slecht geschut waren. In het geval van Elia zit je met het gerommel met het wedstrijdformulier, tegenstrijdige/warrige verklaringen en wist je als aanklager dat het gerommel wel eens tot vrijspraak kon leiden. In beide gevallen kun je mijns inziens dan beter iets lager zitten met het schikkingsvoorstel.
 

Fabian

Active member
29.500 euro opgehaald voor Sofia Kinderziekenhuis afgelopen zondag bij De Kuip.

Met een uitverkocht stadion vind ik dat erg magertjes. Treurig.
 

Fabian

Active member
Elk jaar toch een tegenvaller. Wel een record toch?

Ik hou dat niet bij, maar vorig jaar was het ook een tegenvaller in ieder geval.

Ik geef altijd, maar was er afgelopen zondag niet bij. Maar toen ik het vernam heb ik nog een donatie overgemaakt via Vrienden van Sophia.
 

Joost

Well-known member
Meestal zit er wel wat ruimte in een schikkingsvoorstel. Karsdorp was de rode kaart dubieus, de verklaringen waren dubieus en wist je als aanklager van tevoren dat je kaarten bij een zitting erg slecht geschut waren. In het geval van Elia zit je met het gerommel met het wedstrijdformulier, tegenstrijdige/warrige verklaringen en wist je als aanklager dat het gerommel wel eens tot vrijspraak kon leiden. In beide gevallen kun je mijns inziens dan beter iets lager zitten met het schikkingsvoorstel.

Ik heb altijd het idee dat de schikkingsvoorstellen geautomatiseerd verstuurd worden. De scheidsrechter vult een straf in en de computer spuugt een mail uit met het voorstel. Alleen als er iemand op zondagavond Studio Voetbal heeft zitten kijken en al gezien heeft dat het een enorme blunder was wordt hij niet verstuurd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb altijd het idee dat de schikkingsvoorstellen geautomatiseerd verstuurd worden. De scheidsrechter vult een straf in en de computer spuugt een mail uit met het voorstel. Alleen als er iemand op zondagavond Studio Voetbal heeft zitten kijken en al gezien heeft dat het een enorme blunder was wordt hij niet verstuurd.

Dat snap ik bij de lagere amateurs, maar niet bij zaken die de media halen.
 

Jozsef

New member
Ik hou dat niet bij, maar vorig jaar was het ook een tegenvaller in ieder geval.

Ik geef altijd, maar was er afgelopen zondag niet bij. Maar toen ik het vernam heb ik nog een donatie overgemaakt via Vrienden van Sophia.

Je bent uit 't goede hout gesneden, Fabian. :duim:

En inderdaad, ze geven bijna 4 euro uit voor een plastic glas geitenpis maar een paar euro voor die kinderen is teveel. Triest eigenlijk...
 

Shayman

New member
Meestal zit er wel wat ruimte in een schikkingsvoorstel. Karsdorp was de rode kaart dubieus, de verklaringen waren dubieus en wist je als aanklager van tevoren dat je kaarten bij een zitting erg slecht geschut waren. In het geval van Elia zit je met het gerommel met het wedstrijdformulier, tegenstrijdige/warrige verklaringen en wist je als aanklager dat het gerommel wel eens tot vrijspraak kon leiden. In beide gevallen kun je mijns inziens dan beter iets lager zitten met het schikkingsvoorstel.
Het zijn geen boten...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel mooi dat Nieuwkoop aanvoerder blijft:

6d18e18cf55348d44e43e6851479662a.png


Jari Schuurman als buitenspeler...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kazim en Immers beide gescoord. Toch maar weer in de basis met die twee. Beide overigens na een voorzet van Toornstra.

Overigens mooie cijfers van Feyenoord:

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-boekt-recordwinst

Keurig positief bedrijfsresultaat van 6,7 miljoen euro zag in de jaarrekening. Toch het belangrijkste dat je operationeel ook gewoon winst maakt en je de financi?le lasten prima kan dragen. Genoeg clubs die de verkopen nodig hebben om in een jaar zwarte cijfers te schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan