Zoals verwacht is Elia inderdaad vrijgesproken.
Man man man wat een amateurs. Wat ik dan niet snap is dat die aanklager niet wat lager gaat zitten met zijn straf zodat Feyenoord akkoord gaat. Twee of drie wedstrijden maakte gezien de speelagenda nogal veel uit. Bij Karsdorp zaten ze ook al belachelijk hoog waardoor Feyenoord wel in beroep moest. Die Van Benthem die draait iig een lekker seizoen.
Hij kreeg toch gewoon de standaardstraf voorgeschoteld?
Hij kreeg toch gewoon de standaardstraf voorgeschoteld?
29.500 euro opgehaald voor Sofia Kinderziekenhuis afgelopen zondag bij De Kuip.
Met een uitverkocht stadion vind ik dat erg magertjes. Treurig.
Elk jaar toch een tegenvaller. Wel een record toch?
Meestal zit er wel wat ruimte in een schikkingsvoorstel. Karsdorp was de rode kaart dubieus, de verklaringen waren dubieus en wist je als aanklager van tevoren dat je kaarten bij een zitting erg slecht geschut waren. In het geval van Elia zit je met het gerommel met het wedstrijdformulier, tegenstrijdige/warrige verklaringen en wist je als aanklager dat het gerommel wel eens tot vrijspraak kon leiden. In beide gevallen kun je mijns inziens dan beter iets lager zitten met het schikkingsvoorstel.
Ik heb altijd het idee dat de schikkingsvoorstellen geautomatiseerd verstuurd worden. De scheidsrechter vult een straf in en de computer spuugt een mail uit met het voorstel. Alleen als er iemand op zondagavond Studio Voetbal heeft zitten kijken en al gezien heeft dat het een enorme blunder was wordt hij niet verstuurd.
Ik hou dat niet bij, maar vorig jaar was het ook een tegenvaller in ieder geval.
Ik geef altijd, maar was er afgelopen zondag niet bij. Maar toen ik het vernam heb ik nog een donatie overgemaakt via Vrienden van Sophia.
Het zijn geen boten...Meestal zit er wel wat ruimte in een schikkingsvoorstel. Karsdorp was de rode kaart dubieus, de verklaringen waren dubieus en wist je als aanklager van tevoren dat je kaarten bij een zitting erg slecht geschut waren. In het geval van Elia zit je met het gerommel met het wedstrijdformulier, tegenstrijdige/warrige verklaringen en wist je als aanklager dat het gerommel wel eens tot vrijspraak kon leiden. In beide gevallen kun je mijns inziens dan beter iets lager zitten met het schikkingsvoorstel.