Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Hopen dat die jongen zich blijft doorontwikkelen. Zou toch wat zijn dat je straks met Tete 2 prima alternatieven hebt voor een verdediger in het NL.

Over de rechtsbackpositie hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken als Tete en Karsdorp zich echt gaan doorontwikkelen.

Opvallend hoe makkelijk Feyenoord met Karsdorp en Nieuwkoop twee middenvelders omturnt tot prima backs. Karsdorp notabene in de jeugd een nummer tien. Al zag je toen ook al dat zijn loopvermogen fenomenaal was. Werd hier al de verbeterde versie van Immers genoemd of een Immers die ook kan voetballen.

Gek dat we de rechtsbackpositie nu eigenlijk redelijk eenvoudig weten in te vullen en dat we al jarenlang met de linksback positie aanrommelen. Maar dat zie je Nederland breed natuurlijk ook wel terug. Ajax produceert met Van der Wiel, Van Rhijn en Tete ook al jarenlang internationals, maar op linksback hebben er in die tijd behoorlijk wat spelers het mogen proberen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hartstikke mooi natuurlijk. Hoeven we ons de komende jaren niet druk te maken om de rechtsbackpositie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook Nieuwkoop verlengt tot en met 2020. Van hebben we iets minder gezien, maar ik geloof wel dat hij een nuttige speler voor Feyenoord gaat worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op zich heeft de UEFA een punt dat huidige actief Europese clubs een hogere prioriteit hebben, maar gezien ze ons toch ongelijk gaan geven zitten we ook nog met de doorlooptijd bij CAS.
 

Jozsef

New member
Wel goed dat Feyenoord deze lachwekkende aantijging gaat aanvechten tot aan het CAS aan toe. Je wilt toch niet te boek staan als een racistische club, zeker niet in een multiculturele stad als Rotterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker niet. Op Varkenoord is het natuurlijk multicultuur troef op en langs het veld. In De Kuip wordt het ook steeds multicultureler.
 

zwammy

Well-known member
Die zullen geen supporters bijstaan lijkt me.

Ik vermoed dat dit wel weggeveegd gaat worden onder het grote tapijt daar.
 

Fabian

Active member
Ik mag toch hopen dat hier een sanctie op is komen te staan. Hopelijk wordt die vraag nog eens aan Van Bronckhorst gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan