Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Blijf een straf niet onterecht vinden. Maar 3 wedstrijden is wat veel van het goede. 1 of 2 had ook wel volstaan.

Dit. Ik snap niet dat er zo'n grote zaak van wordt gemaakt, ook niet vanuit de aanklager. Dit was een elleboog, maar eentje voor in de categorie 1-2 wedstrijd(en) schorsing. Dat had toch al weken geleden uitgesproken kunnen zijn?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Gerechtigheid!

Huh, zes wedstrijden?

Dit. Ik snap niet dat er zo'n grote zaak van wordt gemaakt, ook niet vanuit de aanklager. Dit was een elleboog, maar eentje voor in de categorie 1-2 wedstrijd(en) schorsing. Dat had toch al weken geleden uitgesproken kunnen zijn?

Een wedstrijd kan de aanklager geen onderzoek voor instellen. Twee wedstrijden had inderdaad gekund. Al vond ik het al vanaf het begin zo'n beetje als enige een gele kaart.

Ik ben zeer benieuwd waarom Vilhena zo'n belachelijk hoog schikkingsvoorstel heeft gehad. De aanklager roept wel dat je niet met andere zaken moet gaan vergelijken, maar als je het hele seizoen bekijkt waar bewuste elleboogjes en doodschoppen met twee wedstrijden zijn afgedaan, dan past drie wedstrijden schorsing niet bij een speler zonder verleden.

Dan kan men jammeren dat Feyenoord er weer een zaak van maakt, maar dat blijkt ook dit keer niet onterecht.

Dankzij die eis hadden we Vilhena wel tegen AZ en SC Heerenveen en staan wij in de huidige goede uitgangspositie. Ik ben zeer benieuwd hoe Nieuwkoop het gaat doen.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het vooral veelzeggend dat er veel Feyenoorders zijn die 2 duels terecht vinden. Zowel op vi.nl onder het artikel, als op andere fora. Alleen hier zit een groepje hardcore blinden :rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Anders ga jij in beroep jankbal....

Anders word jij een keer inhoudelijk. Je roept al een maand dat Vilhena zes wedstrijden schorsing moet krijgen. Daarnaast roep je dat hij een recidivist is.

Vervolgens antwoord je niet op de vragen om met onderbouwing te komen dat Vilhena een recidivist is en om te komen met voorbeelden van gevallen waarin ook zes wedstrijden of meer aan schorsing is opgelegd.

Dan kun jij heel pathetisch gaan juichen wanneer Vilhena twee wedstrijden schorsing krijgt, maar dan zit jij nog steeds vier wedstrijden van de daadwerkelijke straf af, terwijl mijn inschatting twee wedstrijden schorsing was. Ondanks ik het uiteraard geel vind.

Vervolgens ga je ook nu weer niet inhoudelijk reageren. Wel straks weer het slachtoffertje spelen.
 
Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Ik was van mening dat t een elleboog was, dus dat hij geschorst moest worden. Dat is bij deze gebeurd. Vandaar gerechtigheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net zoals dat er een kind door een dronken malloot wordt doodgereden en die vier maanden mag zitten in plaats van de ge?iste twaalf maanden. Zwammy roept dan ook altijd gerechtigheid!
 

Jozsef

New member
Ik vind het vooral veelzeggend dat er veel Feyenoorders zijn die 2 duels terecht vinden. Zowel op vi.nl onder het artikel, als op andere fora. Alleen hier zit een groepje hardcore blinden :rumcolaa:
Blader anders even terug. Niemand hier vroeg vrijspraak maar een normale strafeis voor iemand met een schoon strafblad. Over blind gesproken.

Deze lagere straf had Feyenoord eerder gewoon geaccepteerd hoor. 4 was echt bespottelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Dat was inderdaad een normale strafeis geweest en dat had hier iedereen ook verwacht (behoudens RSDG en Miramar). Gezien het verloop van de zitting van gisteren had het echter vrijspraak moeten zijn. In het veld wordt zo'n overtreding mits geconstateerd meestal met geel afgedaan.

Maar goed, we zijn heel erg gematst. Door de hoge strafeis hebben we het aangevochten en mede daardoor hebben we zes punten uit de duels tegen AZ en SC Heerenveen gehaald. Dat had ik zonder Vilhena nog moeten zien. Wel of geen Vilhena, in de ArenA verliezen we toch vrijwel altijd.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
"Vilhena aangeslagen na schorsing voor klassieker"

Snap ik na het verloop van dit zitting. Na Sparta - Feyenoord moest hij er toch rekening mee houden. Dat aangeslagen zal vast wel meevallen. Ik ben iig zeer benieuwd naar Nieuwkoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat was de originele strafeis?

Aanklager bood aan drie wedstrijden plus een onvoorwaardelijk. Dat heeft Feyenoord afgeslagen. Voor de tuchtcommissie en gisteren voor de beroepscommissie heeft de aanklager vier onvoorwaardelijk wedstrijden ge?ist. De tuchcommissie kwam tot drie wedstrijden plus een voorwaardelijk en de beroepscommissie tot twee wedstrijden plus een voorwaardelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan