Dat is jouw mening. De mijne is dat het een pure ellenboog was en dat moet bestraft worden.
Laten we wel wezen, jij ziet het wel vaker verkeerd.
Dat is jouw mening. De mijne is dat het een pure ellenboog was en dat moet bestraft worden.
Er zijn er al genoeg die vragen wie die aanklager is en waar die woont. Dit is de reden waarom je zoiets binnenskamers moet houden.
Niet als ik mijn bril op heb.Laten we wel wezen, jij ziet het wel vaker verkeerd.
Die zou ik maar opzetten als we ooit een potje gaan biljarten
Haha dat ga je niet menen?Morgen 10:00 uitspraak.
Live op twitter te volgenHaha dat ga je niet menen?
Vrij eenvoudige zaak, daar komen ze vannacht wel uitIk dacht dat al die juristen zo druk waren.
Welk hotel gaan ze met z'n allen Opstelten zetten?Vrij eenvoudige zaak, daar komen ze vannacht wel uit
Wat een baan h??Haha dat ga je niet menen?
Danny Makkelie was aanwezig als getuige, net als teammanager van Feyenoord, Bas van Noortwijk, en huisjurist Joris van Benthem. Makkelie was de vorige keer niet aanwezig omdat hij Europees moest fluiten. De arbiter verklaarde mild over het voorval. "Dit is een overtreding. als ik dit in de wedstrijd had gezien zou ik hier geel voor hebben gegeven, vanwege het gebruik van de arm. Ik vind het onvoldoende voor rood want ik vind het gebruik van de arm niet buitensporig. Dat is mijn eerlijke mening."
Jij ziet duidelijk weinig wedstrijden van Feyenoord.De aandacht voor deze metdebalaandevoetdraver, is ook wel schromelijk overdreven.
Jij ziet duidelijk weinig wedstrijden van Feyenoord.
Of je hebt je bril niet op.
Je hebt het over Janssen en jezelf?Kenners zagen toen al dat hij de beste speler van Feyenoord zou worden.