Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Er zijn er al genoeg die vragen wie die aanklager is en waar die woont. Dit is de reden waarom je zoiets binnenskamers moet houden.

Als iemand echt iets wil doen heeft hij geen twitter nodig. Sterker nog, die laat zich daar helemaal niet zien.
 

Ivanhoe

Active member
Verklaring Makkelie:

Danny Makkelie was aanwezig als getuige, net als teammanager van Feyenoord, Bas van Noortwijk, en huisjurist Joris van Benthem. Makkelie was de vorige keer niet aanwezig omdat hij Europees moest fluiten. De arbiter verklaarde mild over het voorval. "Dit is een overtreding. als ik dit in de wedstrijd had gezien zou ik hier geel voor hebben gegeven, vanwege het gebruik van de arm. Ik vind het onvoldoende voor rood want ik vind het gebruik van de arm niet buitensporig. Dat is mijn eerlijke mening."
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan snap ik werkelijk deze hele toestand niet. Als de KNVB nou gewoon daags na de wedstrijd de verklaring van Makkelie op had gevraagd, had er niet eens een aanklacht hoeven komen.
 

gevegt

Well-known member
Jij ziet duidelijk weinig wedstrijden van Feyenoord.

Of je hebt je bril niet op.

Nog niet zo lang geleden werd hem alles voor de voeten gegooid, behalve goed spelen.

Kenners zagen toen al dat hij de beste speler van Feyenoord zou worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan