Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha gewoon ook een live-verslag via Twitter. Wat een treurigheid.

Want? Vilhena en Makkelie zijn trending. Op fr12 zijn er inmiddels al meer dan 1000 reacties. Hier wordt er ook over gesproken. M'n diverse appgroepen staan roodgloeiend. Ik kan nog wel even doorgaan, maar volgens mij is het relevant nieuws en zijn er heel veel mensen in ge?nteresseerd.
 

Miramar

Well-known member
Want? Vilhena en Makkelie zijn trending. Op fr12 zijn er inmiddels al meer dan 1000 reacties. Hier wordt er ook over gesproken. M'n diverse appgroepen staan roodgloeiend. Ik kan nog wel even doorgaan, maar volgens mij is het relevant nieuws en zijn er heel veel mensen in ge?nteresseerd.
Wat denk jij wat er priv? gaat gebeuren met Makkelie als ie dwars gaat liggen? Genoeg halve zolen onder de Feyenoord supporters.
 

Batigoal

Well-known member
Wat denk jij wat er priv? gaat gebeuren met Makkelie als ie dwars gaat liggen? Genoeg halve zolen onder de Feyenoord supporters.

Er zijn er al genoeg die vragen wie die aanklager is en waar die woont. Dit is de reden waarom je zoiets binnenskamers moet houden.
 

Maasveld

Well-known member
Want? Vilhena en Makkelie zijn trending. Op fr12 zijn er inmiddels al meer dan 1000 reacties. Hier wordt er ook over gesproken. M'n diverse appgroepen staan roodgloeiend. Ik kan nog wel even doorgaan, maar volgens mij is het relevant nieuws en zijn er heel veel mensen in ge?nteresseerd.
Een hele beroepszaak verslaggeven in allemaal losse berichtjes van maximaal 140 tekens. Kan het echt niet minder omslachtig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan