Jullie volgen het live?
Via twitter.
@Mkrabby
@MikosGouka
Deze kwam net binnen:
Aanklager verzoekt de commissie een eigen oordeel te vellen. ,,Als het aan mij ligt, laten we de uitleg van Makkelie buiten beschouwing."
Dat is toch bizar?
Jullie volgen het live?
Aanklager verzoekt de commissie een eigen oordeel te vellen. ,,Als het aan mij ligt, laten we de uitleg van Makkelie buiten beschouwing."
Twitter.Jullie volgen het live?
De spanning is wel heel erg groot.
Best interessant om te volgen hoor. De rancune van de aanklager is lachwekkend. Van Benthem is nu gehakt van hem aan het maken.
Haha gewoon ook een live-verslag via Twitter. Wat een treurigheid.
Ze zijn zo bang dat t alsnog misgaat... Onterecht natuurlijk want Feyenoord wordt "gewoon" kampioen.Haha gewoon ook een live-verslag via Twitter. Wat een treurigheid.
Krijgt gewoon 4 potjes aan de voetbalbroek.
Welnee, die aanklager maakt zich volkomen belachelijk
Wat denk jij wat er priv? gaat gebeuren met Makkelie als ie dwars gaat liggen? Genoeg halve zolen onder de Feyenoord supporters.Want? Vilhena en Makkelie zijn trending. Op fr12 zijn er inmiddels al meer dan 1000 reacties. Hier wordt er ook over gesproken. M'n diverse appgroepen staan roodgloeiend. Ik kan nog wel even doorgaan, maar volgens mij is het relevant nieuws en zijn er heel veel mensen in ge?nteresseerd.
Maar die gaat er niet over.
Wat denk jij wat er priv? gaat gebeuren met Makkelie als ie dwars gaat liggen? Genoeg halve zolen onder de Feyenoord supporters.
Mee eens.Er zijn er al genoeg die vragen wie die aanklager is en waar die woont. Dit is de reden waarom je zoiets binnenskamers moet houden.
Nee, maar 4 wedstrijden is zijn belachelijke eis. Volkomen incompetent die man.
Een hele beroepszaak verslaggeven in allemaal losse berichtjes van maximaal 140 tekens. Kan het echt niet minder omslachtig?Want? Vilhena en Makkelie zijn trending. Op fr12 zijn er inmiddels al meer dan 1000 reacties. Hier wordt er ook over gesproken. M'n diverse appgroepen staan roodgloeiend. Ik kan nog wel even doorgaan, maar volgens mij is het relevant nieuws en zijn er heel veel mensen in ge?nteresseerd.