Veltman had er 6 verdiend.Dan dacht je dat ik niet kan lezen...
Heb je al je lijstje van voorgaande misdragingen van Vilhena af of je lijstje met schorsingen van zes wedstrijden of meer?
Veltman had er 6 verdiend.
Ja, mits beroep aangetekend voor vrijdag 16.00 kan Vilhena zondag spelen. Kans op spelen in de Klassieker wordt zo wel erg klein.
EDIT: Beroep is sowieso na het weekend. Straf wordt opgeschort voor of na AZ tot beroep. Hem dus een schorsing laten uitzitten tegen AZ maakt het waarschijnlijker dat hij tegen Ajax kan spelen. Hem laten spelen zorgt dat je bij eenzelfde uitspraak in beroep een schorsing tegen AZ omwisselt voor een schorsing tegen Go Ahead Eagles thuis.
Hij is speelgerechtigd lijkt mij sterk dat je dan al je straf kunt uitzitten hoe het je als club het beste uitkomt.
Misschien dat we nu weer normaal gaan voetballen. Zo goed was het in 2017 nog niet. Positief blijven zoals ik altijd ben....Wel met een enorm risico. Stel je voor dat hij nu wel zes wedstrijden + TBS krijgt. Dan zit zijn seizoen er zo'n beetje wel op.
Dus de schorsing voor de 5de gele kaart en voor de rode kaart kan hij tegelijk uitzitten?Waarschijnlijk hebben ze besluit gemaakt omdat ze er tegen AZ al zoveel missen. Nu speelt Vilhena wel en kan hij direct zn 5de gele kaart pakken want hij wordt nu toch al geschorst. Op zich wel slim....of eerder sluw eigenlijk....
Dus de schorsing voor de 5de gele kaart en voor de rode kaart kan hij tegelijk uitzitten?
Misschien dat we nu weer normaal gaan voetballen. Zo goed was het in 2017 nog niet. Positief blijven zoals ik altijd ben....
Als Vilhena RSDG maar niet tegenkomt in de TBS kliniek.
Vilhena voorlopig nog even niet op bezoek bij RSDG:
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/vilhena-inzetbaar-tegen-sc-heerenveen