Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik snap het gehuil niet. Op die FR sites staan ze ook allemaal te janken. Vilhena dupeert Feyenoord zwaar en als ze daardoor in de shit komen verhalen ze het maar op Vilhena.
Het verhaal van Van Benthem vind ik redelijk helder en hoopgevend. Het zou minimaal tot strafvermindering moeten leiden. Ik snap sowieso niet waarom horror overtredingen als die van Antonia lichter worden bestraft dan een aai.
Ja, mits beroep aangetekend voor vrijdag 16.00 kan Vilhena zondag spelen. Kans op spelen in de Klassieker wordt zo wel erg klein.
EDIT: Beroep is sowieso na het weekend. Straf wordt opgeschort voor of na AZ tot beroep. Hem dus een schorsing laten uitzitten tegen AZ maakt het waarschijnlijker dat hij tegen Ajax kan spelen. Hem laten spelen zorgt dat je bij eenzelfde uitspraak in beroep een schorsing tegen AZ omwisselt voor een schorsing tegen Go Ahead Eagles thuis.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.