Het grote Bier topic

inhethoekje

Active member
Klik nu het 3e flesje open en ik moet zeggen, een erg lekker fris biertje dat Vedett, al denk ik dat het voor mij een zomerbiertje zal worden, ik zie mij dit niet snel drinken in de herfst en winter, dan wil ik toch iets ''voller'' bier als afdronk.
Het heeft een ietwat bittere nasmaak maar dat stoort me niet, ik schrok wel toen ik het eerste glas inschonk, dit is wel erg licht bier, het heeft bijkans geen kleur in het glas, het is dat er schuim op zit anders zou je denken dat je appelsaplight drinkt.

Maar het is geen miskoop geworden, dit biertje wordt in Huize Hoek gewaardeerd, die mag naast de Alfa en Gulpener in de kelder staan, geen enkel probleem.
 

gevegt

Well-known member
Klik nu het 3e flesje open en ik moet zeggen, een erg lekker fris biertje dat Vedett, al denk ik dat het voor mij een zomerbiertje zal worden, ik zie mij dit niet snel drinken in de herfst en winter, dan wil ik toch iets ''voller'' bier als afdronk.
Het heeft een ietwat bittere nasmaak maar dat stoort me niet, ik schrok wel toen ik het eerste glas inschonk, dit is wel erg licht bier, het heeft bijkans geen kleur in het glas, het is dat er schuim op zit anders zou je denken dat je appelsaplight drinkt.

Maar het is geen miskoop geworden, dit biertje wordt in Huize Hoek gewaardeerd, die mag naast de Alfa en Gulpener in de kelder staan, geen enkel probleem.
Ga toch lekker bij Radar werken als tester, dan hoef ik niet al die onzin te lezen.
 

inhethoekje

Active member
Pils moet je gewoon zuipen en als het niet smaakt flikker je het door de ruimte waar je je bevind.
Zo moeilijk is dat niet.

Ik moet de 1e nog tegenkomen die het aandurft om in Huize Hoek met bier te gooien, ze zijn hier zelfs verplicht om het glas leeg te drinken ook al wilt hun vrouw naar huis, hier wordt geen bier door het aanrecht geflikkerd, never.
 

gevegt

Well-known member
Ik moet de 1e nog tegenkomen die het aandurft om in Huize Hoek met bier te gooien, ze zijn hier zelfs verplicht om het glas leeg te drinken ook al wilt hun vrouw naar huis, hier wordt geen bier door het aanrecht geflikkerd, never.
Ik heb het dan ook niet over het aanrecht, maar over een bier wat niet te zuipen is. Die gaat bij mij zo door de kamer.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb het dan ook niet over het aanrecht, maar over een bier wat niet te zuipen is. Die gaat bij mij zo door de kamer.

Dat doe ik bij mensen waar ik bv Bavaria of Dommelsch krijg aangeboden, je niet verdiepen in je gasten die op visite komen, dan pleur ik zo'n flesje gewoon door de woonkamer van de gastheer.
 

zwammy

Well-known member
Mooi mannen, weer 2 mannen aan de Vedett geholpen, ik ga volgende week een nieuw kratje halen. Die blijft in huize zwammy nog wel even hangen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat Hoek zegt, het is een zomers biertje. Het is niet voor niets een blond biertje.

Verder goed dat de bierervaringen hier worden gedeeld. Toch zonde als je per ongeluk het verkeerde biertje besteld en een ander juist laat staan.
 

Maasveld

Well-known member
Vanavond ook maar eens een Vedett geprobeerd. Helemaal niets mis mee, maar het kan niet tippen aan de Hoegaarden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gisteravond een paar Grolsch Weizen gedronken. Vind ik de Brand Weizen toch beter.
 

de waan

Well-known member
Ik kreeg gisteren Swinckels voorgeschoteld, die kende ik nog niet. Kennelijk een bier van Bavaria. Wel lekker fris en niet te zoet, maar er zat wel een beetje neppig bijsmaakje aan.
 
Bovenaan