Het grote Bier topic

inhethoekje

Active member
Ik ben een echte simpele bierdrinker, dus als ik bv lees extra blond dan denk ik direct dat er weer zo'n nasmaak aan zit.
 

zwammy

Well-known member
Die moet je hebben, extra blond. Dat is de normale pils. Belgen h?.

Ik drink ook alleen maar 5% bier
 

zwammy

Well-known member
5,2% is ie Hoek. Vedett extra blond. Dat is gewone pils, geloof me, lekkerder dan Alfa
 

inhethoekje

Active member
Oke,dus ik moet die met het rode etiket nemen en niet die gele?

Zal er straks eens 6 inslaan, kijken of het wat is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haal ik er ook maar 2 van. Verder 2 Budjes en 2 Becks. Lekker koud zetten en vanavond is een vergelijkend warenonderzoek doen.
 

Janssen

Well-known member
Becks blijft m'n favoriet maar heb geen zin om elke keer de grens over te moeten voor een krat, plus halve liters vind ik niet praktisch.
 

Eef de Kip

Well-known member
Becks blijft m'n favoriet maar heb geen zin om elke keer de grens over te moeten voor een krat, plus halve liters vind ik niet praktisch.

Niet praktisch? Je hoeft maar de helft te lopen. Hoe praktisch wil je het hebben?


O wacht, je hebt een vriendin, die haalt natuurlijk.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb niet zoveel met Becks of bv Fosters, mij iets teveel watersmaak.

Over Budweiser zal ik maar zwijgen, dat heb ik een keer verplicht gedronken bij een Stones concert, had na 2 uur het idee dat als ik niet bij de toiletten in de buurt bleef ik constant in mijn broek zou zeiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet praktisch? Je hoeft maar de helft te lopen. Hoe praktisch wil je het hebben?

O wacht, je hebt een vriendin, die haalt natuurlijk.

Janssen moet na ieder biertje zeiken. Met halve liters is zijn eerste biertje nog niet op voor zijn eerste zeikbeurt.
 

inhethoekje

Active member
Heb overigens een klacht opgehangen bij onze Appie, zonder mij in te lichten zijn de fustjes van Heineken uit het assortiment gehaald, nou drink ik geen Heineken maar de visite wil nog weleens vragen om een koud getapt biertje uit de tender.
 

zwammy

Well-known member
Haal ik er ook maar 2 van. Verder 2 Budjes en 2 Becks. Lekker koud zetten en vanavond is een vergelijkend warenonderzoek doen.

:duim:

Ik zag dat de Budweisers nog 1,59 geworden zijn, goedendag zeg.

Geloof me Eef, Vedett is echt top.
 

zwammy

Well-known member
Ik haal een krat in Lommel voor 24 euro. Das een euro de fles. Hoeveel is hij bij de AH dan hoek?
 

inhethoekje

Active member
Ik haal een krat in Lommel voor 24 euro. Das een euro de fles. Hoeveel is hij bij de AH dan hoek?

1,29 ex statiegeld.
Het is ook geen rib uit het lijf maar het viel me op toen ik de 6 flesjes scande, 7,74 ex statiegeld, het traytje Alfa a 12 blikken is maar 11,52..

We gaan het meemaken straks bij de CL finale.
 
Bovenaan