Mijn vader niet.Mijn vader heeft een hele grote atlassen en kaarten collectie.
Haha, je verveelt je echt.Mijn vader niet.
Ik heb al een aantal puzzels klaar, Limburg vond ik een makkie. Friesland was ook goed maar Groningen bijvoorbeeld echt heel pittig.Denksport heeft trouwens Het Grote Bosatlas puzzelboek uitgebracht. Vandaag ontvangen en wel echt een mooi boekje. Denk dat het wel interessant is voor wat mensen hier.
Ja, ook gekocht. Was erg leuk.Denksport heeft trouwens Het Grote Bosatlas puzzelboek uitgebracht. Vandaag ontvangen en wel echt een mooi boekje. Denk dat het wel interessant is voor wat mensen hier.
Het toetst inderdaad (behalve kaartleesskills) ook algemene kennis over de regio. En die is natuurlijk groter als je bekend bent met die regio.Sommige vragen zijn gewoon echt niet te beantwoorden. Zie bijvoorbeeld 3 en 8 van Zeeland.
Op naar Ikea dan maar.Ik kan denk ik ook wel iets in elkaar zetten.
Sommige vragen zijn gewoon echt niet te beantwoorden. Zie bijvoorbeeld 3 en 8 van Zeeland.
Zeker, al zei het mij echt helemaal niets terwijl ik mijn topografische kennis bovengemiddeld acht. Ik heb me wel suf gezocht op het kaartje waar dat Zwin nu dan toch lag maar dat was buiten de pagina gevallen.Als je weet waar het Zwin ligt is vraag drie goed te doen. Maar verder eens dat er ook gewoon kennis vragen tussen zaten.
Mag zeker een vervolg komen al ben ik nog genoeg te doen in deze