Het FC Groningen Nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
FC Groningen gaat er niet mee akkoord dat St.Mirren de huurovereenkomst ontbonden heeft. Wordt vervolgd?

Abubakari

Well-known member
Benieuwd of hij gaat spelen en waar bij Groningen
Die is wel echt gehaald voor de basis.

Vermoedelijk zal Lukkien hem als rechter middenvelder in willen zetten op de plek waar eerder dit seizoen Jorg Schreuders, Luciano Valente en Romano Postema speelden, maar Seuntjes kan ook als ‘nummer tien’ uit de voeten.
DvhN

erka

Well-known member
Reden is wel duidelijk. Hij moet voor meer aanvallende impulsen en verrassing zorgen. Overigens hoefde Lukkien hem niet maar is het er doorgedrukt door de directie.

erka

Well-known member
Kijk aan, wat een gezonde basis voor de samenwerking!

Lukkien heeft intern aangegeven vertrouwen te hebben in de huidige spelersgroep, maar de directie vindt die niet sterk genoeg. Ik kan me dat wel voorstellen van de directie. Iedereen kan zien hoe moeilijk Groningen tot goede aanvallen komt en scoort. Ik hoorde dit trouwens van iemand die vaak bij Jong FC Groningen komt kijken dus het is wel uit de tweede hand, maar ik vermoed dat het wel klopt, gelet op wat Lukkien steeds uitstraalt.

Nu is Lukkien wel kneiterloyaal dus die zal niet zo snel piepen.

Abubakari

Well-known member
Lukkien denkt dat ie met dat saaie breivoetbal na de winterstop wel goals gaat maken? Dan heeft ie geen realiteitszin.

Bovenaan