Het FC Groningen Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Ze hopen dat ze Suslov nog voor een mooie bak geld kunnen slijten, sowieso mogen er nog wel wat weg. Selectie is breder dan strikt noodzakelijk.
 

Abubakari

Well-known member
En dan schakelen we voor andere tijden nu over naar de Euroborg.
650b31076a729-IMG_2151.jpeg
 

erka

Well-known member
Was ik ook. Lovre toen, dat was een zwaar onderschatte goede speler. Sloopte dat seizoen Feyenoord ook eigenhandig in de Kuip, 0-4...
Uitwedstrijd twee weken later is de beste wedstrijd die ik Groningen ooit heb zien spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Wereldgoal van Nevland toch? En Kolder die in de serie een penalty tegen de lat schoot.
Mooie tijden. Nu gaat de z side na een zege op PSV o14 uit hun dak alsof Groningen de EC heeft gewonnen. Nooit wat meegemaakt, die snotneuzen in hun hoodies en met hun zonnebrilletjes.
 

erka

Well-known member
Ja Nevland. En Lindgren, Sankoh en Kruiswijk tegen Vieri en Mutu. Fiorentina maar een paar kansen gehad, helaas ging er wel eentje in.

Ik ben het helemaal met je eens w.b. tegenwoordig. Als je de beelden op youtube terugkijkt was het ook echt mooie sfeer in Euroborg, niet dat gemaakte van nu.
 

erka

Well-known member
Alle aandacht voor de rvc van Ajax, maar ondertussen gaat de rvc van Groningen ook op de schop. Dat moet ook wel, met twee veroordeelde criminelen die er nog in zitten. Eentje ervan, fraudemannetje Erik Kuik gaat er nu uit. Han Berger komt er in. Goede ontwikkeling!
 

erka

Well-known member
Feit is wel dat ze zonder Van Veen beter voetballen dan met. Betaalt zich nog niet uit in doelpunten maar er is wel meer druk naar voren.
 
Bovenaan