Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Ach, zoals ik al vaker heb gezegd. KKD. Ander verwachtingspatroon. Iedereen die er een beetje zin in heeft is welkom.
 

bqandy

Well-known member
Groningen scout alleen 30+?
Valt wel mee toch? Alleen Kevin van Veen. Nick Bakker moet het contract nog verdienen.
De derde doelman is in ieder geval een jonkie van 20. Dirk Baron. Speelde vorig seizoen in de O-21 van FC Groningen. Daarvoor bij ONS Sneek. Hij kreeg deze week een contract.
 

Abubakari

Well-known member
Alleen Kevin van Veen.
Peersman ook.

Bij PEC zei Bram van Polen dat als je in de eerste divisie een beetje ervaring aan het aanwezig zijnde talent toevoegt je grote kans maakt vlot te promoveren. Schijnbaar hebben ze dat bij Groningen ter harte genomen.
Nu maar afwachten of de ervaring goed genoeg is en het talent ver genoeg.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Peersman ook.
Hij was de aanleiding voor het antwoord.
Het eerste oefenpotjevan FC Groningen tegen tweedeklasser Annen werd (slechts) met 2-0 gewonnen. Kevin van Veen maakte zijn eerste voor de FC. Ik begreep dat hij de lat nogal hoog had gelegd? 30 doelpunten volgend seizoen?
 

Abubakari

Well-known member
30 euro voor Groningen - Helmond Sport, oei
Als je op een mooie plek wil zitten. Al vind ik 24 en 27 euro voor de mindere plekken ook aardig aan de prijs. Schijnbaar denken de beleidsbepalers bij Groningen als al die domme boeren massaal een scc kopen, dan betaalt de rest ook wel grof geld voor een losse kaart.
 

bqandy

Well-known member
Kristian Lien, een 21 jarige Noorse spits naar FC Groningen. Speelt bij Mjøndalen op het tweede niveau in Noorwegen.
FC Groningen bevestigt nog niks, maar Mjøndalen weet het al zeker.

Ben benieuwd of hij het niveau aan kan. Ik zag ergens een promofilmpje van hem voorbij komen met doelpunten en acties.
Hij maakte wel fraaie goals en zo, maar het algehele niveau van die wedstrijden kon echt niet aan de KKD tippen. Qua handelingssnelheid van de spelers beetje tweede/derde divisie in Nederland.
Is iemand bekend met het tweede niveau in Noorwegen?
 

erka

Well-known member
Groningen haalt Leandro Bacuna terug. Hij wilde zelf ook graag terug, trainde op eigen verzoek mee en maakte een goede indruk in de voorbereiding.
 
Bovenaan