Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Fledderus werd bedreigd en zijn familie ook. Ik ben tegen elke vorm van fysiek geweld en bedreiging, laat dat duidelijk zijn. En zeker van familie blijf je af. Tegelijkertijd begrijp ik de boosheid van supporters ergens ook wel. Die arrogante gek heeft Groningen zo ongeveer in zijn eentje de totale afgrond in geschoten. Had hij zich kwetsbaarder opgesteld dan was het nooit zover gekomen. Maar nee, hij weet het zo goed. Met zijn Rolexje aan het Comomeer. Ik hoef m in elk geval nooit (nooit) meer in Groningen te zien. Ever.

Abubakari

Well-known member
Er spelen bij RKC best wat interessante spelers voor FC Groningen.
Met Vaessen en Seuntjens hebben ze ook al twee oud RKC’ers. Misschien Ihattaren er bij. Of Zawada, betere spits kan Groningen wel gebruiken. Sterker nog, als ze dat op orde krijgen kunnen ze zo terug in de linkerrij (en dan niet zoals nu even) want defensief staat het meestal wel goed.

erka

Well-known member
Ihattaren....dat is een speler die een team ineens veel beter kan maken. Maar in Groningen kunnen ze slecht met spelers met een rugzakje omgaan. De directie wil liever 20 Postema's want ze moeten vooral hard werken en niet lastig zijn. Dus dat weet ik nog niet zo.

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat Ihattaren wordt opgepikt door AZ of Twente of Utrecht komende zomer, maar bijvoorbeeld Margaret zou voor Groningen misschien wel haalbaar zijn.

erka

Well-known member
Groningen kan qua salaris ook haast niks omdat die overbetaalde gek uit Eindhoven voorlopig nog steeds op de loonlijst staat.

Bovenaan