Het EK op tv

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat het er heel veel mensen zijn die niet op zaterdag 90 minuten Alb-Zwi of Wal-Slw gaan kijken (en sowieso niet alles live gaan kijken). Waarom niet om twaalf uur even drie samenvattingen uitzenden van een minuut of 5 per stuk en dat in de nacht afwisselend met het journaal en Studio Sportzomer (waar ik ook niet naar kijk, alleen via uitzending gemist de gemiste goals gekeken)herhalen? Nu moet je het met een minuut per wedstrijd doen waarin het ook nog eens uit alternatieve hoeken doelpunten getoond worden.
 

DeMaster

Active member
Ik denk dat het er heel veel mensen zijn die niet op zaterdag 90 minuten Alb-Zwi of Wal-Slw gaan kijken (en sowieso niet alles live gaan kijken). Waarom niet om twaalf uur even drie samenvattingen uitzenden van een minuut of 5 per stuk en dat in de nacht afwisselend met het journaal en Studio Sportzomer (waar ik ook niet naar kijk, alleen via uitzending gemist de gemiste goals gekeken)herhalen? Nu moet je het met een minuut per wedstrijd doen waarin het ook nog eens uit alternatieve hoeken doelpunten getoond worden.

Echte voetballiefhebbers kijken (alle) wedstrijden wel, ongeacht Nederland wel of niet meedoet.
 

Abubakari

Well-known member
Echte voetballiefhebbers kijken (alle) wedstrijden wel, ongeacht Nederland wel of niet meedoet.

Jij hebt een gezin? Ik wel. Er is voor mij meer dan van 3 uur S Middags tot 11 uur s Avonds naar derderangswedstrijden waarin vaak lange tijd nauwelijks iets bijzonders gebeurt kijken. Het EK boeit mij net zo veel als wanneer NL mee doet, maar ook dan kijk ik niet alles live. En met zendtijd van 2 tot 12 moet het toch niet zo ingewikkeld zijn een groot deel van je publiek te bedienen met een kwartiertje EK journaal waarin je alles op een rijtje zet?
 

DeMaster

Active member
Wat een onzin!

Verder wat Abu zegt, paar kleine samenvattingen van die nietszeggende potjes. Voor het gros dus.

Onzin? Straks praat je wel anders als de grotere wedstrijden eraan komen.
Als Nederland erbij was geweest hoor je niemand erover.
 

Batigoal

Well-known member
Jij hebt een gezin? Ik wel. Er is voor mij meer dan van 3 uur S Middags tot 11 uur s Avonds naar derderangswedstrijden waarin vaak lange tijd nauwelijks iets bijzonders gebeurt kijken. Het EK boeit mij net zo veel als wanneer NL mee doet, maar ook dan kijk ik niet alles live. En met zendtijd van 2 tot 12 moet het toch niet zo ingewikkeld zijn een groot deel van je publiek te bedienen met een kwartiertje EK journaal waarin je alles op een rijtje zet?

Hier ben ik het wel mee eens. Gisteren een volledige dag met wedstrijden gemist, dus ik hoop dat ze alsnog vanmiddag starten met een overzicht van de gisteren gespeelde duels, maar dat zal dan niet gebeuren.

Overigens werken de samenvattingen van de NOS-site niet, maar dat zal aan de computer liggen.
 

Mario

Well-known member
Jij hebt een gezin? Ik wel. Er is voor mij meer dan van 3 uur S Middags tot 11 uur s Avonds naar derderangswedstrijden waarin vaak lange tijd nauwelijks iets bijzonders gebeurt kijken. Het EK boeit mij net zo veel als wanneer NL mee doet, maar ook dan kijk ik niet alles live. En met zendtijd van 2 tot 12 moet het toch niet zo ingewikkeld zijn een groot deel van je publiek te bedienen met een kwartiertje EK journaal waarin je alles op een rijtje zet?

+1

@DeMaster: ook als Oranje meedoet, kijk Ik echt niet alle wedstrijden.
 

fr-keff

Active member
Tot nu toe heb ik alleen Frankrijk volledig gezien en laatste 30 min van Engeland - Rusland. Door het slechte weer van vandaag zal Turkije - Kroati? straks wel aanstaan. De Duitsers vanavond wil ik ook wel zien. Polen - Noord-Ierland? Die skip ik wel even. ;) En voor de komende dagen staat alleen Belgi? - Itali? 'rood gemarkeerd in de tv gids'.
 

ALenstra

Well-known member
Ik kijk ook niet alles. Maar ik laat het vooral afhangen van de omstandigheden. Met name doordeweeks zal ik wedstrijden skippen vanwege mijn werktijden. Verder geldt dat ik voor geen wedstrijd speciaal thuis blijf.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat demasters in de minderheid zijn en dat er meer mensen zijn die niet alles kijken dan mensen die wel alles kijken.
 

Jozsef

New member
Onzin? Straks praat je wel anders als de grotere wedstrijden eraan komen.
Als Nederland erbij was geweest hoor je niemand erover.

De grote wedstrijden kijk ik meestal wel hoor. Gisteren ook Engeland - Rusland gekeken. Volgens jou echter kijkt iedere liefhebber ook Albanie - Zwitserland. Dat betwijfel ik dus.
 

zwammy

Well-known member
Hou toch op man, thuisblijven voor Albani?- Zwitserland. En dat met 2 kleine meiden, dan heb ik echt wel iets anders te doen. Ik probeer alleen Engeland te kijken en daar had ik gisteren maar 15 minuten tijd voor.
 

Batigoal

Well-known member
De grote wedstrijden kijk ik meestal wel hoor. Gisteren ook Engeland - Rusland gekeken. Volgens jou echter kijkt iedere liefhebber ook Albanie - Zwitserland. Dat betwijfel ik dus.

De term 'liefhebber' geeft wel aan dat dat de categorie is die zoveel mogelijk kijkt. In andere sporten zie je dat ook. Genoeg mensen die hele wielerwedstrijden kijken van minder bekende rondes, vrije trainingen kijken in de Formule 1, onbeduidende sporten op de Olympische Spelen, etc. Er is altijd een groep die van alles kijkt. Ik behoor daar ook bij, al zal ik helaas heel veel missen vanwege werk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik thuis ben, kijk ik. Simpel zat. Het EK blijft toch altijd iets speciaals. Maar voor het gros van de wedstrijden zal ik niet speciaal thuis blijven.
 
Bovenaan