Het EK op tv

Maasveld

Well-known member
Als ik thuis ben, kijk ik. Simpel zat. Het EK blijft toch altijd iets speciaals. Maar voor het gros van de wedstrijden zal ik niet speciaal thuis blijven.

Dit dus. Nu ik ziek ben kijk ik dus ook gewoon alles. Volgend weekend ga ik natuurlijk wel gewoon zuipen.

JMD

Well-known member
Als ik thuis ben, kijk ik. Simpel zat. Het EK blijft toch altijd iets speciaals. Maar voor het gros van de wedstrijden zal ik niet speciaal thuis blijven.

Dit dus.

Vrijdagavond had ik een bruiloft, dus niks gezien. En gistermiddag had ik een afspraak staan waardoor ik vanaf de 15e minuut Alb - Zwi gemist heb. Maar gisteravond heeft de TV de hele avond op voetbal gestaan (op het uur na dat de kwalificatie van de GP was). Niet dat ik continu kijk, het staat aan als 'behang', ondertussen doe ik van alles...
Zo zal ik wel aan een duel of 40 komen dit EK, maar ik zeg er weinig voor af, behalve vanaf de kwartfinale ofzo (of een op papier mooi 1/8e-finaleduel). Die groepsfase is toch veel te lang, en omdat veel nummers 3 ook doorgaan is er niet echt spanning...

JMD

Well-known member
Bij de Belgen zit ook een vrouw als analyticus. Presentator vraagt haar: '1-0 voor Kroati?, dat is toch wel verdiend?'. Zegt zij: "een doelpunt is altijd verdiend".... Pfff....

inhethoekje

Active member
Watjes. Ik kijk alles en dan staat de Copa ook nog op , die maffe ijshockeyers willen maar niet beslissen wie die Stanley Cup wilt hebben op Fox en dan staat er ook nog honkbal op. O ja en ik werk gewoon door.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Bovenaan