Heracles Almelo

Zou die Spaanse trainer er nog zin in hebben als ze in de Eerste Divisie spelen?
Is al aangegeven dat hij ook trainer wordt als Heracles degradeert.

Ik vond de keuzes van Wormuth de laatste weken wat opvallend, maar zat wel opscheept met een selectie zonder scorend vermogen en weinig strijders. Bij het oud vuil gezet door de beleidsbepalers die deze selectie hebben samengesteld.

Ik zag zojuist een interview bij ESPN met Knoester en zijn antwoorden waren ronduit zwak. Net als meerdere optredens van hem dit seizoen.
 
Prima keus om niet met elkaar in zee te gaan. Kwam uit de kennissenkring van Gilissen.

Vraag met af wat 4e assistent/video analist van Manchester City zou kunnen brengen als trainer van een eredivisieclub.
 

ALenstra

Well-known member
Hendrie Krüzen keert weer terug naar SC Heracles. Hij wordt assistent-trainer. Een hoofdtrainer is er echter nog niet.
 

ALenstra

Well-known member
En de nieuwe trainer is ook bekend: John Lammers die eerder hoofdtrainer bij FC Eindhoven en Excelsior was.
 

gevegt

Well-known member
Op Radio 1 hoor ik van de leidinggevenden zoveel platitudes, dat ze op zeker kampioen gaan worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie eigenlijk weinig verloop bij Heracles. Veel grote/dure namen nog. Moeten dus ook wel promoveren.
 

Jef400

Well-known member
No worries Sebastiaan. Op die manier snap ik het ook wel weer. Alleen is het jammer dat je dan weer spelers op je loonlijst hebt die in potentie alleen maar last zijn natuurlijk
 
Bovenaan