Heracles Almelo - PSV

Heracles Almelo - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    9

De Wolf

Well-known member
Heracles staat gewoon eventjes bovenaan. Nu Excelsior nog een stunt en ze mogen er een week van genieten. Of Feyenoord moet ineens met 0-6 winnen.
 

JMD

Well-known member
Heracles staat gewoon eventjes bovenaan. Nu Excelsior nog een stunt en ze mogen er een week van genieten. Of Feyenoord moet ineens met 0-6 winnen.
Beide gaat niet gebeuren.

Maar wel leuk voor Heracles dit. Vorig jaar zat de club het hele jaar in de rats of ze het nieuwe stadion niet zouden openen in de JL, nu blijkt dat ze in het nieuwe stadion na 6 duels in ieder geval voor een dag koploper zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beide gaat niet gebeuren.

Maar wel leuk voor Heracles dit. Vorig jaar zat de club het hele jaar in de rats of ze het nieuwe stadion niet zouden openen in de JL, nu blijkt dat ze in het nieuwe stadion na 6 duels in ieder geval voor een dag koploper zijn.

Waarom zou Excelsior geen puntje kunnen pakken tegen Ajax? Ik heb er wel vertrouwen in.
 

JMD

Well-known member
Waarom zou Excelsior geen puntje kunnen pakken tegen Ajax? Ik heb er wel vertrouwen in.

Ajax zal zich toch niet voor het 2e jaar op rij daar laten foppen? Vorig jaar kwamen ze nog nipt weg door super Mikey in de spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom zou Excelsior geen puntje kunnen pakken tegen Ajax? Ik heb er wel vertrouwen in.

Omdat Ajax Ajax is en Excelsior Excelsior. Vorig seizoen hadden ze ook minimaal een punt verdient, maar verloren ze twee keer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax zal zich toch niet voor het 2e jaar op rij daar laten foppen? Vorig jaar kwamen ze nog nipt weg door super Mikey in de spits.

Je kunt er in elk geval vanuit gaan dat Ajax niet ineens sprankelend voetbal gaat laten zien. Dan is het dus aan Excelsior hoe de wedstrijd gaat verlopen. Als zij de linies gesloten kunnen houden, krijgt Ajax het verdomd lastig. Maar ik zie Groenendijk er ook wel voor aan dat ze te aanvallend starten, met een open huis achterin als gevolg. En dan staat het na een kwartier 0-3. We shall see...
 

JMD

Well-known member
Omdat Ajax Ajax is en Excelsior Excelsior. Vorig seizoen hadden ze ook minimaal een punt verdient, maar verloren ze twee keer.
Dit dus.

Vorig jaar had Excelsior tegen ons ook de punten wel verdiend op Woudestein, maar gaven ze het ook nog weg.

(en in De Kuip was 0-2 ook niet genoeg)
 

Janssen

Well-known member
Dit dus.

Vorig jaar had Excelsior tegen ons ook de punten wel verdiend op Woudestein, maar gaven ze het ook nog weg.

(en in De Kuip was 0-2 ook niet genoeg)

Ga je nu alweer de sissy uithangen? PSV verliest een keer en meteen wordt het helemaal niks meer en laten de tegenstanders vast en zeker nergens meer punten liggen de komende 8 maanden. Groei toch eens een paar ballen.
 

SanMark.

Well-known member
Ga je nu alweer de sissy uithangen? PSV verliest een keer en meteen wordt het helemaal niks meer en laten de tegenstanders vast en zeker nergens meer punten liggen de komende 8 maanden. Groei toch eens een paar ballen.

Precies, PSV is als team gewoon het verst heen en daar doet zo'n nederlaag niets aan af.

Sowieso moet hij niet zeuren want PSV is het afgelopen jaar kampioen geworden en bijna altijd in de top 3 ge?indigd, dus reden tot klagen heeft hij zeker niet.
 

JMD

Well-known member
PSV is als team gewoon het verst heen
Zou niet weten waar je dat aan kan zien.

Dinsdag ja, toen speelden ze echt als team, vochten voor elke meter. Maar dat moet je dan ook in de competitie laten zien, en eigenlijk heb ik dat alleen tegen Feyenoord gezien. Voor de rest is het drijven op de klasse van De Jong, Guardado, Pr?pper en in mindere mate Lestienne en Narsingh.
Als je echt als team speelt verlies je niet 7 punten in een drieluik uit in Den Haag, Heerenveen en Almelo. Dan laat je hoogstens punten liggen in Friesland.
 

SanMark.

Well-known member
Opstelling Ajax

Cillessen Zoet

Viergever Brenet
Riedewald Moreno
Veltman Bruma
Tete Arias

Gudelje Guardado
Klaassen Hendrix
Bazoer Propper

Sinkgraven Lestienne
Milik de Jong
El Ghazi Narsingh

Dit waren de opstellingen van vorige week.

Ik heb de posities overgenomen zoals ze in de VI stonden en ik heb het centrum samen beoordeeld.

Komt daarnaast nog bij dat PSV dit jaar al heeft laten zien dat ze kunnen voetballen en dat heeft Ajax dit jaar nog niet 1 wedstrijd laten zien. Plus 'we' hebben een coach die al meerdere malen heeft gezegd dat hij een prima wedstrijd heeft gezien. Tja als je als coach al niet wilt inzien dat het bagger is zul je nooit beter worden in je spel.
 

Batigoal

Well-known member
Kan Hector Bouaouzan op videobeelden eigenlijk nog geschorst worden? Knap van Heracles; je niet gek laten maken na de vroege achterstand en gewoon vertrouwen op je voetballend vermogen voorin. En dan hebben ze Gonzalo Garcia Garcia nog achter de hand.
 

SanMark.

Well-known member
Kan Hector Bouaouzan op videobeelden eigenlijk nog geschorst worden? Knap van Heracles; je niet gek laten maken na de vroege achterstand en gewoon vertrouwen op je voetballend vermogen voorin. En dan hebben ze Gonzalo Garcia Garcia nog achter de hand.


Scheids stond er aardig dicht op dus die heeft de situatie wel beoordeeld volgens mij.
 
Bovenaan