Heracles Almelo - PSV

Heracles Almelo - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    9

Fabian

Active member
Ik vond het een domme aanname die hij zelf wilde corrigeren, maar het was nou ook weer geen smerige overtreding. Hetzelfde vond ik van afgelopen dinsdag waar hij naar mijn mening niet heel veel smerigs deed.

Hij heeft twee keer de pech dat zijn tegenstander geblesseerd raakt, maar ik zie in hem geen smerige speler. Wellicht dat hij die naam nu krijgt, maar vroeger stonden er twee bij ons achterin die wel wat meer uithaalde in ??n wedstrijd dan Moreno in zijn hele carri?re.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij neemt voor de tweede keer het risico om een speler zwaar te blesseren. Ik ga het niet bewust noemen, maar het is wel weer onbeholpen. Een eigen fout herstellen door een ander de wedstrijd uit te schoppen, want dat is het logische gevolg als je iemand met gestrekt been vol raakt op de knie. Dit is gewoon een rode kaart.
 

Fabian

Active member
Hij neemt voor de tweede keer het risico om een speler zwaar te blesseren. Ik ga het niet bewust noemen, maar het is wel weer onbeholpen. Een eigen fout herstellen door een ander de wedstrijd uit te schoppen, want dat is het logische gevolg als je iemand met gestrekt been vol raakt op de knie. Dit is gewoon een rode kaart.

De tackle van afgelopen dinsdag was een tackle die je zo vaak ziet. Dat is geel, meer niet. Het is nu opeens erger omdat iemand zijn been breekt, maar dat maakt het nog niet bewust of extra risicovol. In iedere tackle zit een risico. Men kan ook een been breken bij een normale tackle hoe vreselijk het gevolg er ook uitziet.

Deze wedstrijd vind ik het een domme actie, maar het risico nemen om iemand zwaar te blesseren. Nee, dat vind ik wel heel zware woorden voor een dergelijke incident.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kwam er erg ongecontroleerd en onbeholpen erin. Hij neemt wat mij betreft echt het risico om iemand te blesseren. Dat doet hij wel erg vaak. Dat hij slachtoffers maakt met zijn spel vind ik geen wonder. Als dit geen rood is, dan ga ik er van uit dat wij verder dit seizoen geen rode kaart meer gaan zien.
 

Fabian

Active member
Hij ging voor de bal zonder gestrekt been. Zijn tegenstander ging voor diezelfde bal. Ja, hij raakt zijn tegenstander, maar ik kan niet zoveel met de term risico. In zoveel acties zitten risico. Het ziet er heel stom uit, maar vind dat je hem een te slechte naam geeft nu.

Ik ken die jongen ook niet op die manier. Zie niet in waarom ik hem opeens als een schopper zou moeten betitelen.
 

Pascallovic

Well-known member
De tackle van afgelopen dinsdag was een tackle die je zo vaak ziet. Dat is geel, meer niet. Het is nu opeens erger omdat iemand zijn been breekt, maar dat maakt het nog niet bewust of extra risicovol. In iedere tackle zit een risico. Men kan ook een been breken bij een normale tackle hoe vreselijk het gevolg er ook uitziet.

Deze wedstrijd vind ik het een domme actie, maar het risico nemen om iemand zwaar te blesseren. Nee, dat vind ik wel heel zware woorden voor een dergelijke incident.
De tackle van dinsdag zie ik niet als een tackle die je vaak ziet. Daarvoor vliegt het tweede been er veel te hard na en richt de meeste schade aan. Ik zag er niks bewust aan hoor dinsdag, maar het tweede been dat er zo achteraan komt maakt het wel extra risicovol. Natuurlijk kan men ook een been breken bij een normale tackle, maar dit vond ik geen zware tackle.

Als je een fout probeert te herstellen door een gestrekt been op knie hoogte in te zetten, hoezo neem je dan geen risico om een ander zwaar te blesseren?
 

Pascallovic

Well-known member
Hij ging voor de bal zonder gestrekt been. Zijn tegenstander ging voor diezelfde bal. Ja, hij raakt zijn tegenstander, maar ik kan niet zoveel met de term risico. In zoveel acties zitten risico. Het ziet er heel stom uit, maar vind dat je hem een te slechte naam geeft nu.

Ik ken die jongen ook niet op die manier. Zie niet in waarom ik hem opeens als een schopper zou moeten betitelen.
Als je in 4 dagen 2x een speler blesseerd door een onbeholpen actie, dan geeft die speler zichzelf een slechte naam. Hij is niet vies van uitdelen, nooit geweest ook. Al was het niet zo dat hij telkens collega's blesseerde. Hij pakt doorgaans zijn kaarten wel.
 

Fabian

Active member
De tackle van dinsdag zie ik niet als een tackle die je vaak ziet. Daarvoor vliegt het tweede been er veel te hard na en richt de meeste schade aan. Ik zag er niks bewust aan hoor dinsdag, maar het tweede been dat er zo achteraan komt maakt het wel extra risicovol. Natuurlijk kan men ook een been breken bij een normale tackle, maar dit vond ik geen zware tackle.

Als je een fout probeert te herstellen door een gestrekt been op knie hoogte in te zetten, hoezo neem je dan geen risico om een ander zwaar te blesseren?

Ik heb die tackle van dinsdag een aantal malen gezien. Die tackles worden zo vaak gemaakt. Eigenlijk is het zelfs een heel sterke tackle. Shaw had heel erg pech. Erg treurig, maar ik ben het totaal niet eens met jouw zienswijze over de manier van inglijden.

Die van vandaag vond ik erger en dommer, maar ik geef hem niet gelijk de status 'smerig' mee. Ik vind hem vooral heel ongelukkig. Het was ook echt niet met een gestrekt been. Natuurlijk raakt hij hem. Ontken ik nergens.
 

Fabian

Active member
Als je in 4 dagen 2x een speler blesseerd door een onbeholpen actie, dan geeft die speler zichzelf een slechte naam. Hij is niet vies van uitdelen, nooit geweest ook. Al was het niet zo dat hij telkens collega's blesseerde. Hij pakt doorgaans zijn kaarten wel.

Ik ben het dus niet mee eens dat die overtreding van dinsdag onbeholpen was. Dat is een 'conclusie' die voortvloeit uit de gebroken been.

Ik Moreno als fair en dat ga ik niet na twee incidenten anders zien. Ik neem wel waar dat de opinie daar op een andere manier opduikt. Eerlijk gezegd vind ik dat wat kortzichtig.

Ik zie veel ergers op de velden. Zie die idioot voorin bij Chelsea, die Oostenrijker tegen Ajax. Bilal vorige week tegen Willem II (kwam heel goed weg)... dat kwalificeer ik allemaal als kwalijker. En nee, gelukkig kwamen daar geen geblesseerden uit.
 

JMD

Well-known member
Kom net thuis en zie de uitslag. En waarom verbaast me dat niet?

Tuurlijk zal Heracles goed zijn, ze staan niet voor niks zo hoog, en inderdaad, de TD/coach aldaar doen goed werk. Maar dan nog: je behoort gewoon te winnen bij Heracles. Nu is het dus 5 punten achter op Ajax en over 2 weken dus 8. Dat wordt nog een flinke klus om dat terug te halen. De laatste keer dat PSV zo'n achterstand overwon en kampioen werd is volgens mij 2000/2001 geweest, toen Feyenoord na de winterstop helemaal inkakte. De laatste jaren is het vooral vaak PSV geweest dat inkakt in de 2e helft van het seizoen. Winst over 2 weken is dus eigenlijk gewoon noodzakelijk, en ja, Ajax is niet echt in vorm, maar in de ArenA winnen doe je niet zo makkelijk.
 

JMD

Well-known member
Zit nu even de samenvatting te kijken, maar het is het oude liedje dus. Snel op 0-1 en het dan wel geloven, denken dat het goedkomt. Zo verloren we ook punten in Den Haag.

Wanneer komen de spelers er nou eens achter dat je met 0-1 niet kan stoppen met spelen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, maar PSV doet dat dus vaker. Vorig jaar kwam het ook steeds wel goed, maar we zijn toch echt nu aan een nieuw seizoen bezig. Hoop dat ze nog op tijd wakker worden, want het is nu wel erg vaak duur puntverlies.
 

JMD

Well-known member
2x overigens een fout van Zoet (bij de eerste te ver voor de goal, bij de 2e op het verkeerde been) maar ook van de verdediging (die ze nooit zo mag laten schieten)
 

inhethoekje

Active member
Mooie goals van Heracles hoor, al stond Zoet bij beiden te schutteren.

( en nu allemaal naar Ned 3 zappen want Mick en Keith zijn er op)
 

inhethoekje

Active member
Toch wel verrassend dit. Waar gaat Heracles eindigen? Europees voetbal?

In de middenmoot, 2 schorsingen, paar blessures en het zakt gewoon naar de plek waar Heracles hoort, gebeurt elk jaar op het begin van de competitie dat een club het leuk doet.

Mij verbaasd eerder PEC Zwolle, halve elftal weg en toch weer netjes bovenin meedraaien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarschijnlijk gewoon rechterrijtje of met heel veel geluk onderkant linkerrijtje, maar daar geloof ik niet zo in.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb die tackle van dinsdag een aantal malen gezien. Die tackles worden zo vaak gemaakt. Eigenlijk is het zelfs een heel sterke tackle. Shaw had heel erg pech. Erg treurig, maar ik ben het totaal niet eens met jouw zienswijze over de manier van inglijden.
Met rechts was het inderdaad een sterke tackle. Maar waarom je dan bewust met links door moet halen is voor velen een raadsel.
 
Bovenaan