Heracles Almelo - PSV

Heracles Almelo - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    9

Shayman

New member
Zou niet weten waar je dat aan kan zien.

Dinsdag ja, toen speelden ze echt als team, vochten voor elke meter. Maar dat moet je dan ook in de competitie laten zien, en eigenlijk heb ik dat alleen tegen Feyenoord gezien. Voor de rest is het drijven op de klasse van De Jong, Guardado, Pr?pper en in mindere mate Lestienne en Narsingh.
Als je echt als team speelt verlies je niet 7 punten in een drieluik uit in Den Haag, Heerenveen en Almelo. Dan laat je hoogstens punten liggen in Friesland.

Je hebt gewoon een paar mindere wedstrijden gehad waarin het wat pech was en zoals gisteren pure onderschatting na de vroege goal maar met een team met De Jong, Guardado en Moreno (en straks Willems weer) heb je pure kwaliteit en ervaring die de andere teams niet hebben. Kuyt is niet meer zo goed en snel als hij was en de rest zijn alleen (nog) maar talenten en eredivisiespelers die misschien nog een klein stapje kunnen maken en die heeft PSV verder ook genoeg.

Het wegvallen van 1 van die 3 is wel een echt gemis gelijk maar dan hou je nog 2 spelers over die de andere teams helemaal niet hebben.
 

Fabian

Active member
Moment van gisteren even weer een paar keer teruggekeken. En ik zie dat dit inderdaad niet helemaal fris is nu. Dus dat van gisteren was gewoon rood.

Maar dat betekent niet dat ik hem nu als een schopper zie. Maar goed, hij moet natuurlijk wel oppassen.
 

Abubakari

Well-known member
Vul gelijk even de overige uitslagen voor me in dan kan ik de toto invullen.

En verder is het dus zeker dat we vandaag en over 2 weken van jullie winnen? Want hoe komen we anders aan die 8 punten?

Mooi toch, dat blinde vertrouwen in ons Aller Ajax.


On topic:
Ik heb altijd in Griekse Goden geloofd.
 

Abubakari

Well-known member
Zowel Herakles als Ajax zijn geen goden.

Achilles ook niet

Ajax, de voetbalclub, kent iedereen wel. Deze voetbalclub is vernoemd is naar de Griekse god Ajax. Als je naar het logo kijkt dan zie je het hoofd van deze god. Er waren eigenlijk twee Griekse Goden die Ajax heetten in de Griekse mythologie.

Herakles of Hercules is in de Griekse mythologie een halfgod

Achilles is inderdaad een Griekse held, geen idee of het een superheld is.
 

De Wolf

Well-known member
Heracles is inderdaad een godenzoon.

Ajax is net als Achilles een held uit de Trojaanse oorlog. Alleen is Ajax wat doorgedraaid na wat jaloezie en heeft hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd.
 

Abubakari

Well-known member
Heracles is inderdaad een godenzoon.

Ajax is net als Achilles een held uit de Trojaanse oorlog. Alleen is Ajax wat doorgedraaid na wat jaloezie en heeft hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd.

Het staat er toch echt hoor:
Ajax, de voetbalclub, kent iedereen wel. Deze voetbalclub is vernoemd is naar de Griekse god Ajax. Als je naar het logo kijkt dan zie je het hoofd van deze god. Er waren eigenlijk twee Griekse Goden die Ajax heetten in de Griekse mythologie.
 

Shayman

New member
Achilles is inderdaad een Griekse held, geen idee of het een superheld is.

Ajax was het maatje van Achilles tijdens de Trojaanse oorlog en slechts status held en niet goddelijk, beiden staan wel in de stamboom van de "goden" binnen de Griekse mythologie overigens maar daar staan alle goden en mensen in vermeld.
 
Bovenaan