Heracles Almelo - PSV

Heracles Almelo - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    9

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik schakelde tien minuten later in, maar zie vanaf dat moment alleen Heracles aanvallen. Hopelijk belonen ze zichzelf zo en maken ze de verdiende 1-1.
 

JFK

Well-known member
Als Heracles vanavond wint of gelijkspeelt zie ik de krantenkoppen in Engeland al.

Ja die zijn heel erg ge?nteresseerd in de resultaten van Heracles.
Elke zaterdag is er altijd een speciale katern in The Times. Alles over de club uit Almelo.
 

RickPSV

Active member
Ja die zijn heel erg ge?nteresseerd in de resultaten van Heracles.
Elke zaterdag is er altijd een speciale katern in The Times. Alles over de club uit Almelo.

vooral denk ik dat er dan in staat dat psv verliest van heracles en wint van manchester.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet niet hoe die Stegeman het voor elkaar gekregen heeft. Maar Heracles is van het lachertje van begin vorig seizoen uitgegroeid tot een van de leukst voetballende ploegen van dit seizoen. Terwijl dit team qua spelers helemaal niet zo anders is.
 

gevegt

Well-known member
Cocu moet de heren even toespreken dat het tempo wel iets hoger mag als ze nog willen winnen.

Hup PSV!
 

Pascallovic

Well-known member
Weet niet hoe die Stegeman het voor elkaar gekregen heeft. Maar Heracles is van het lachertje van begin vorig seizoen uitgegroeid tot een van de leukst voetballende ploegen van dit seizoen. Terwijl dit team qua spelers helemaal niet zo anders is.
Hij heeft vorig seizoen al een wereldprestatie verricht met 37 punten in 30 wedstrijden. Dit seizoen borduren ze er heel knap op voort.
 

Maasveld

Well-known member
Weet niet hoe die Stegeman het voor elkaar gekregen heeft. Maar Heracles is van het lachertje van begin vorig seizoen uitgegroeid tot een van de leukst voetballende ploegen van dit seizoen. Terwijl dit team qua spelers helemaal niet zo anders is.
De beste speler is ook nog eens vertrokken.
 
Bovenaan