Handbal

erka

Well-known member
Gelukkig hebben we deze slag gewonnen
Nu nog Hongarije uitschakelen

Hongarije en Macedonie gaan sowieso ook wel door hoor. Die winnen ook wel van Guinee. Maar de overwinningen tellen ook mee voor de volgende fase. Dus toch heel belangrijk om ook van Hongarije te winnen.

Joost

Well-known member
Nederland sloeg een gaatje van 3 maar kreeg daarna veel moeite om tussen de stevige Hongaarse verdedigers ruimte te vinden. 2 goals achterstand bij rust.

erka

Well-known member
Verloren, verdedigend was het te zwak zoals wel vaker. Aanvallend is het meestal wel ok met de snelle aanvallen.
Commentator geeft de schuld aan de scheidsen, dat is wel tamelijk onzinnig.

gevegt

Well-known member
Verloren, verdedigend was het te zwak zoals wel vaker. Aanvallend is het meestal wel ok met de snelle aanvallen.
Commentator geeft de schuld aan de scheidsen, dat is wel tamelijk onzinnig.
Tamelijk is wel heel zacht uitgedrukt. Die man is meer fan dan kenner van de sport.

Joost

Well-known member
Tamelijk is wel heel zacht uitgedrukt. Die man is meer fan dan kenner van de sport.
Ik interpreteerde dat toch echt anders. Hij zei; de Nederlandse aanval werd minder in bescherming genomen dan tegen Macedonië. En dat klopte ook gewoon.

Verdedigend is het gewoon niet goed genoeg tegen zulke grote sterke spelers. Dan kan een keeper ook weinig uitrichten.

gevegt

Well-known member
Ik interpreteerde dat toch echt anders. Hij zei; de Nederlandse aanval werd minder in bescherming genomen dan tegen Macedonië. En dat klopte ook gewoon.

Verdedigend is het gewoon niet goed genoeg tegen zulke grote sterke spelers. Dan kan een keeper ook weinig uitrichten.
Tijdens de wedstrijd betwijfelde hij ook de de verdedigende overtredingen van Nederland. Nu heb ik niet alle acties gezien, maar van wat ik gezien heb waren alle beslissingen gewoon goed.

• Leuk
Waarderingen: erka

Joost

Well-known member
Speciaal voor Gevegt en erka en andere commentator.

Maar het gaat niet best. 14-12 voor Qatar na 20 minuten, vooral omdat Nederland echt dramatisch staat te verdedigen.

erka

Well-known member
Niks van gezien maar heel belangrijk!

Oostenrijk-Macedonië eindigde in 29-29. Het wordt heel spannend om plek 2 in de poule.

Bovenaan