Gelukkig hebben we deze slag gewonnen
Nu nog Hongarije uitschakelen
Het blijft de Balkan, korte lontjes daar.Handbal is oorlog!
De verdediging van Nederland is ook niet zo goed.Nederland sloeg een gaatje van 3 maar kreeg daarna veel moeite om tussen de stevige Hongaarse verdedigers ruimte te vinden. 2 goals achterstand bij rust.
De verdediging van Nederland is ook niet zo goed.
Volgens mij was toen ook het percentage reddingen van de keeper ook heel laag.Dat was tegen Macedonië ook al niet.
Tamelijk is wel heel zacht uitgedrukt. Die man is meer fan dan kenner van de sport.Verloren, verdedigend was het te zwak zoals wel vaker. Aanvallend is het meestal wel ok met de snelle aanvallen.
Commentator geeft de schuld aan de scheidsen, dat is wel tamelijk onzinnig.
Tamelijk is wel heel zacht uitgedrukt. Die man is meer fan dan kenner van de sport.
Prima, maar liever niet te vaak.Ik dacht ik ben eens mild.
Ik interpreteerde dat toch echt anders. Hij zei; de Nederlandse aanval werd minder in bescherming genomen dan tegen Macedonië. En dat klopte ook gewoon.Tamelijk is wel heel zacht uitgedrukt. Die man is meer fan dan kenner van de sport.
Tijdens de wedstrijd betwijfelde hij ook de de verdedigende overtredingen van Nederland. Nu heb ik niet alle acties gezien, maar van wat ik gezien heb waren alle beslissingen gewoon goed.Ik interpreteerde dat toch echt anders. Hij zei; de Nederlandse aanval werd minder in bescherming genomen dan tegen Macedonië. En dat klopte ook gewoon.
Verdedigend is het gewoon niet goed genoeg tegen zulke grote sterke spelers. Dan kan een keeper ook weinig uitrichten.