Handbal

erka

Well-known member
Ai ai ai ai Nederland geeft het echt helemaal zelf weg doordat veel te veel makkelijke ballen gemist zijn in eerder deel van de wedstrijd.

30-31 achter nu.
 

erka

Well-known member
YESSSSSSSSSSSSSSSS
pffffffffft. manman. Wat is handbal toch een geweldig spannende sport.
 

erka

Well-known member
Nu tegen de Big Boys. De volgende ronde:

20/1 Frankrijk
22/1 Montenegro
24/1 Denemarken
26/1 Kroatië
en IJsland telt nog mee.

Mooie potjes tegen met name Frankrijk en Denemarken. Denemarken is wereldkampioen en Frankrijk was 4e op het laatste WK.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Geen idee of Nederland al eens eerder zo ver is gekomen, maar dit is echt heel goed maar liet ook zien dat ze nog geen ervaring hebben om op dit niveau te spelen.
Niet erg en misschien wel een voordeel om dan heel vrij tegen de volgende tegenstander te spelen.
 

erka

Well-known member
Helemaal niks meer te verliezen, maar ik zie ze het potje tegen Montenegro nog wel winnen. En met een beetje geluk Kroatië ook, want dat is laatste wedstrijd en dan zijn beide ploegen normaal gesproken al klaar, want Denemarken, Frankrijk zijn de favorieten in de groep.
 

gevegt

Well-known member
Helemaal niks meer te verliezen, maar ik zie ze het potje tegen Montenegro nog wel winnen. En met een beetje geluk Kroatië ook, want dat is laatste wedstrijd en dan zijn beide ploegen normaal gesproken al klaar, want Denemarken, Frankrijk zijn de favorieten in de groep.
Dat zeg ik.
 

Reinoud

Well-known member
Nederland biedt de Fransen aardig partij, maar je ziet toch wel een verschil in klasse. Nederland brengt nu vaak extra veldspeler in om toch wat meer stootkracht te krijgen
 

erka

Well-known member
Ravensbergen ook positief getest. Nederland heeft nu geen keepers meer.
Dikke shit dat het zo moet eindigen.

edit: Eijlers gaat nu keepen, superervaren natuurlijk, en er wordt een andere keeper opgeroepen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zijn er ook besmettingen bij andere landen of is alleen NL weer de sjaak?
 
Bovenaan