Handbal

Susaa

Well-known member
Ik volg deze sport niet zo maar ik vond prachtig om deze wedstrijd te zien.

IJsland is toch een topper bij het handbal, of tegenwoordig niet meer ?
 

erka

Well-known member
Nederland is gewoon heel veel beter geworden. Nog geen vijf jaar geleden was dit een gegarandeerde dikke veegpartij.
 

Joost

Well-known member
Nederland is gewoon heel veel beter geworden. Nog geen vijf jaar geleden was dit een gegarandeerde dikke veegpartij.
Het is een geweldige generatie denk ik. Mooi want ik vind handbal echt een leuke sport.

In de kwalificatie nog gelijkgespeeld tegen Slovenie, die werden een jaar geleden nog 9e op het WK en in 2020 4e op het EK.
Morgen om 20:30 de beslissende wedstrijd tegen Portugal en het is wel handig dat ze van te voren weten wat het uitgangspunt is.

Ijsland-Hongarije;
Wint Ijsland dan mag Nederland zelfs met 1 of 2 goals verschil verliezen van Portugal, afhankelijk van het aantal gescoorde goals.
Wordt het gelijk dan moet Nederland minstens gelijkspelen om door te gaan en is Portugal al uitgeschakeld.
Wint Hongarije dan is Portugal al uitgeschakeld en Nederland bij iedere zege zeker van plek 1 of 2.
 

erka

Well-known member
Tegenwoordig wel ander kaliber dan spelers als Lambert Schuurs en Henk Groener.. Die spelers bleven volgens mij altijd in Nederland spelen, terwijl merendeel van dit team gewoon in sterke buitenlandse competities speelt, zoals Luc Steins bij Paris SG en Kai Smits bij Magdeburg. En een heleboel andere zoals Bobby ook in de Bundesliga. Daar wordt je 100x beter van dan elk jaar Aalsmeer-Bevo of tegen de Belgische clubs.
 

Maasveld

Well-known member
Tegenwoordig wel ander kaliber dan spelers als Lambert Schuurs en Henk Groener.. Die spelers bleven volgens mij altijd in Nederland spelen, terwijl merendeel van dit team gewoon in sterke buitenlandse competities speelt, zoals Luc Steins bij Paris SG en Kai Smits bij Magdeburg. En een heleboel andere zoals Bobby ook in de Bundesliga. Daar wordt je 100x beter van dan elk jaar Aalsmeer-Bevo of tegen de Belgische clubs.
Wie is Bobby?
 

gevegt

Well-known member
Bij het Duitse team zijn nu in totaal 9 corona gevallen. Er worden nieuwe spelers ingevlogen.
 

erka

Well-known member
17-13 bij rust. Dit mag je echt niet verliezen, maar Nederland mist toch zoveel kansen nog.
 
Bovenaan