Handbal

erka

Well-known member
Tegen Frankrijk nog thuis op de bank, en nu MotM!

51835029822_5bad37d664_k.jpg
 

erka

Well-known member
Ik zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
 

Reinoud

Well-known member
Echt heel mooi! Op de NOS stukje dat Fred ook complimenten aan de bond dat omdat die niet voor de makkelijkste route, lees bezuinigingen mannenploeg, zijn gegaan
 

Joost

Well-known member
Ik zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
Corona helpt daarin niet mee, of juist wel?
Smits, Benghanem en Adams hebben positief getest en moeten in isolatie.

Ondertussen is vrijwel de volledige basis van de wedstrijd tegen Hongarije uit roulatie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hebben de andere ploegen daar ook zo'n last van?
Volgens mij las ik hier laatst dat dat het geval is. Maar dan nog, die constante stress en uiteindelijk veel van die jongens die niet kunnen spelen. Terwijl ze eigenlijk van elk moment hadden moeten genieten. Dat bedoelde ik eigenlijk met zuur voor die gasten.
 

erka

Well-known member
Heel wisselend, ene team wel en andere vrijwel niet. Geen peil op te trekken, maar Nederland kan niet zonder Smits en Benghanem. Die hebben vrijwel alles moeten spelen tot nu toe.
Einde van dit toernooi.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, 11 spelers in Quarantaine is dus een beetje te veel. 23-35 nederlaag.
Fred nog wel beschikbaar, maar scoorde slechts 2x
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
Prachtige pot, 28-28 in de slotseconde
 

gevegt

Well-known member
Zo goed was het allemaal niet.
Toch nog tiende geworden, wat op zich een prachtig resultaat is! (y)
 

erka

Well-known member
Kroatie was op het vorige EK wel gewoon 2e he. Weer een fantastisch resultaat.

Gewonnen dus van Hongarije, Portugal en Montenegro, gelijk tegen Kroatië, nipt verloren van IJsland en alleen twee keer eraf tegen Frankrijk en Denemarken. Prima!
 

gevegt

Well-known member
Kroatie was op het vorige EK wel gewoon 2e he. Weer een fantastisch resultaat.

Gewonnen dus van Hongarije, Portugal en Montenegro, gelijk tegen Kroatië, nipt verloren van IJsland en alleen twee keer eraf tegen Frankrijk en Denemarken. Prima!
Je hebt wel gekeken?
 

erka

Well-known member
Doordat Rusland, Oekraine en Belarus niet meedoen aan WK handbal krijg je nu rare effecten in de kwalificatie.

België plaatst zich nu zonder te spelen voor het WK (zou tegen Rusland)
en Faroer plaatst zich voor beslissende wedstrijd (zou tegen Belarus) en mag nu tegen Duitsland :)

Nederland moet tegen Portugal.
 

gevegt

Well-known member
En met 30 -33 gewonnen!
Helaas is de return in Eindhoven, dus dat wordt een verliespartij met 4 doelpunten verschil.
 
Bovenaan