Corona helpt daarin niet mee, of juist wel?Ik zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
Volgens mij las ik hier laatst dat dat het geval is. Maar dan nog, die constante stress en uiteindelijk veel van die jongens die niet kunnen spelen. Terwijl ze eigenlijk van elk moment hadden moeten genieten. Dat bedoelde ik eigenlijk met zuur voor die gasten.Hebben de andere ploegen daar ook zo'n last van?
Ja. In totaal zijn er meer dan 100 besmettingen.Hebben de andere ploegen daar ook zo'n last van?
Prachtige pot, 28-28 in de slotsecondeIk zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
Je hebt wel gekeken?Kroatie was op het vorige EK wel gewoon 2e he. Weer een fantastisch resultaat.
Gewonnen dus van Hongarije, Portugal en Montenegro, gelijk tegen Kroatië, nipt verloren van IJsland en alleen twee keer eraf tegen Frankrijk en Denemarken. Prima!