Halve Finale: Nederland - Engeland

JMD

Well-known member
Bij het ouder worden is de impact bij een uitschakeling idd minder groot, toch hoop ik vooral ooit nog eens mee te mogen maken dat we een keer wereldkampioen worden.
Ja, die staat ook nog op mijn lijstje dat ik ooit hoop mee te maken.
 

JMD

Well-known member
En een Europa Cup voor PSV, daar wacht ik ook al sinds 1988 op.
Ik ook. En hoewel PSV op de UEFA-ranking ongeveer gelijk met Feyenoord/AZ en Ajax staat hebben die laatste clubs allemaal een hele goede run gehad de afgelopen jaren (maar ook zwakke jaren dus). PSV is meer gelijkmatig, maar o wat zou ik graag die gelijkmatigheid in Europa eens inruilen voor 1 seizoen dat we halve finale/finale halen... Wordt overigens in het nieuwe systeem kleinere kans, omdat na de groepsfase niemand meer terugvalt, en de kans dat PSV de CL wint is miniem.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ook. En hoewel PSV op de UEFA-ranking ongeveer gelijk met Feyenoord/AZ en Ajax staat hebben die laatste clubs allemaal een hele goede run gehad de afgelopen jaren (maar ook zwakke jaren dus). PSV is meer gelijkmatig, maar o wat zou ik graag die gelijkmatigheid in Europa eens inruilen voor 1 seizoen dat we halve finale/finale halen... Wordt overigens in het nieuwe systeem kleinere kans, omdat na de groepsfase niemand meer terugvalt, en de kans dat PSV de CL wint is miniem.
Denk in oplossingen! Gewoon de CL poulefase niet halen!
 

JMD

Well-known member
NEDERLAND: Verbruggen,Dumfries,De Vrij,
v.Dijk,Aké,Schouten,Simons,Reijnders,
Malen,Depay,Gakpo

ENGELAND: Pickford,Walker,Stones,Guéhi,
Saka,Mainoo,Rice,Trippier,Foden,Kane,
Bellingham

Malen er dus in. :)
 

Batigoal

Well-known member
Wat een geweldige sfeer in de stad en in het stadion zeg. Dit is echt ongekend groots. En het gaat ook de wereld over. Mooi hoor.
 

JMD

Well-known member
Wat een geweldige sfeer in de stad en in het stadion zeg. Dit is echt ongekend groots. En het gaat ook de wereld over. Mooi hoor.
Ik heb echt helemaal niks met al dat carnavalsgedoe en dat er >100.000 m/v naar Dortmund is. Maar als ik dan de beelden zie ern hoe mooi dat allemaal gaat (met relatief weinig wanklank, is alleen vanmiddag even flink losgegaan in het centrum, maar dat is volgens mij het enige incident van vandaag) vind ik dat toch wel heel mooi.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens voel ik totaal geen zenuwen of iets, terwijl ik niet zeker ben van het resultaat. Maar goed, zal in de tweede helft vanzelf wel komen.
 

JMD

Well-known member
Laten we hopen dat Xavi nu los is... Die speelt in Oranje eigenlijk nooit zo goed als bij Leipzig en eerder PSV...
 
Bovenaan