Halve Finale: Nederland - Engeland

Mario

Well-known member
Jammer dat de goal laat viel, maar de 2-1 van de Engelsen hing de hele wedstrijd al in de lucht..
 

erka

Well-known member
Nou. Over de scheids hoeven we het niet hebben, ongelofelijke kutscheids. Eerste helft van Nederland erg slecht, mochten blij zijn met 1-1. Tweede helft stond het wel goed en waren we minstens gelijkwaardig. Maar Nederland was te laf in de aanval, te vaak toch weer terug en breed. Als je die fase met meer durf had gespeeld had het gekund. Die goal van de Engelsen was wel knap.
Al met al went het, zo'n toernooi van Oranje. Gelukkig niet op penals.
 

Miramar

Well-known member
Morgen meteen grote schoonmaak. Koeman weg plus die jaknikkers op de bank. Nooit meer Memphis en Weghorst ook vergeten.
 

Mario

Well-known member
Nu de rookwolken opgetrokken zijn moet je concluderen dat dit het maximale haalbare was. Nog wel een ronde verder gekomen dan het afgelopen WK. Als je in de linkerkant van het speelschema had gezeten, waren we wellicht eerder al naar huis geweest. Koeman gaat door t/m 2026, en ik ben benieuwd wat hij met de selectie gaat doen. Doorselecteren lijkt noodzakelijk, maar ook over 2 jaar zal de huidige basis grotendeels hetzelfde zijn. Ik mag wel hopen dat we afscheid gaan nemen van Depay, Wijnaldum en Blind.
 

stc

Well-known member
Nu de rookwolken opgetrokken zijn moet je concluderen dat dit het maximale haalbare was. Nog wel een ronde verder gekomen dan het afgelopen WK. Als je in de linkerkant van het speelschema had gezeten, waren we wellicht eerder al naar huis geweest. Koeman gaat door t/m 2026, en ik ben benieuwd wat hij met de selectie gaat doen. Doorselecteren lijkt noodzakelijk, maar ook over 2 jaar zal de huidige basis grotendeels hetzelfde zijn. Ik mag wel hopen dat we afscheid gaan nemen van Depay, Wijnaldum en Blind.
Depay kan misschien nog 2 jaar door, maar niet in de spits zoals nu. Nederland moet met echte spits gaan spelen. Qua flankspelers en centrale middenvelders zit het wel goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Fregge

Well-known member
Depay kan misschien nog 2 jaar door, maar niet in de spits zoals nu. Nederland moet met echte spits gaan spelen. Qua flankspelers en centrale middenvelders zit het wel goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Wie denk jij dan dat de rechtsbuiten wordt? Malen?
 

Batigoal

Well-known member
Ondanks dat we in de makkelijke helft van het schema zaten is het in mijn ogen toch een goed toernooi geweest van Oranje. Knap dat ze zich na de pijnlijke nederlaag tegen Oostenrijk hebben opgericht en nog goede wedstrijden hebben laten zien. Dat is op eindtoernooien ook weleens anders geweest. En gisteren had je met een beetje meer geluk ook zomaar door kunnen gaan. Heel zuur van die penalty en de late goal, maar ik vind het ook gewoon een erg knap doelpunt van Watkins.
 
Bovenaan