En het liefst met 3 penalty's wegens schwalbes en dat ze elke keer als stervende zwanen neervallenIk hoop echt dat die Spanjaarden hier met 7-0 van winnen.
Engeland hield goed druk op de balJe brengt alleen maar spitsen en dan ga je eeuwig de bal achterin rondspelen...
Heb je na rust niet meer gekeken?Jammer dat de goal laat viel, maar de 2-1 van de Engelsen hing de hele wedstrijd al in de lucht..
Koeman blijft tot en met 2026.Morgen meteen grote schoonmaak. Koeman weg plus die jaknikkers op de bank. Nooit meer Memphis en Weghorst ook vergeten.
Haha, de Vrij zet even de interviewer op zijn plek.
Depay kan misschien nog 2 jaar door, maar niet in de spits zoals nu. Nederland moet met echte spits gaan spelen. Qua flankspelers en centrale middenvelders zit het wel goed.Nu de rookwolken opgetrokken zijn moet je concluderen dat dit het maximale haalbare was. Nog wel een ronde verder gekomen dan het afgelopen WK. Als je in de linkerkant van het speelschema had gezeten, waren we wellicht eerder al naar huis geweest. Koeman gaat door t/m 2026, en ik ben benieuwd wat hij met de selectie gaat doen. Doorselecteren lijkt noodzakelijk, maar ook over 2 jaar zal de huidige basis grotendeels hetzelfde zijn. Ik mag wel hopen dat we afscheid gaan nemen van Depay, Wijnaldum en Blind.
Wie denk jij dan dat de rechtsbuiten wordt? Malen?Depay kan misschien nog 2 jaar door, maar niet in de spits zoals nu. Nederland moet met echte spits gaan spelen. Qua flankspelers en centrale middenvelders zit het wel goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Kan eventueel nog Bergwijn op die positie neerzetten.Wie denk jij dan dat de rechtsbuiten wordt? Malen?