Ik ben ook weer uit de winterslaap. Ik begin bescheiden met een bezoek aan de Adelaarshorst, Go Ahead Eagles-NAC, twee dagen later begint een triple in Engeland met Manchester City-Real Madrid, Liverpool-Galatasaray en Aston Villa-Lille.
In april hoop ik naar Malaga-Las Palmas te gaan.
Mooi hoor, deed uiteraard denken aan het oude Cambuur Stadion, zo middenin een volkswijk. Overal in de omringende straten hingen Eagles vlaggen uit en de regenpijpen waren gesierd met rood gele gehaalte omhulsels. Dat zag je bij Cambuur dan weer niet.
Qua zicht is het oude (en ook het nieuwe) Cambuur stadion beter. Tussen veld en Tribune zit nog een vrij dikke straat waardoor je verder van het veld af zit. Dat is nog niet het ergste, ik zat (eerst, ben na tien minuten wat hoger gaan zitten, waren nog wel wat lege stoelen) op rij 1, dan is dit je zicht als ze dichtbij de zijlijn spelen.
Verder loopt er vooral in de begin en slotfase veel volk heen en weer door die straat. Kortom, verder een prima stadion, maar het kan niet tippen aan Cambuur.😎
Maar verder niks dan lof voor de Adelaarshorst.
Matige wedstrijd die Eagles vreemd genoeg met 6-0 won, zonder nou echt goed te spelen. Na rust speelde de wedstrijd zich lang op de helft van GAE af, NAC bakte er echter niet veel van en in de tegenaanvallen was Kowet zeer efficiënt, voor rust ook al want toen was GAE eigenlijk ook vrij matig. Maar het stond wel 3-0. Rare wedstrijd. Leuke middag, dat dan weer wel.