Grupo Desportivo de Lagoa - Culatrense, Onstwedder Boys-Boerakker op zijn Portugees

Abubakari

Well-known member
zondag Sevilla FC vs Deportivo Alaves
Schijnbaar zit Deportivo Alaves bij ons in het hotel.
6803ba900d893-IMG_9072.jpeg

6803bb04520ab-IMG_9070.jpeg

Abubakari

Well-known member
Uiteraard ook weer een geschreven spreekbeurt gehouden en die is weer rijk geïllustreerd.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Sevilla is cool ! Mooi dat Boavista-Benfica je zo bij is gebleven 😇 was idd een rollercoaster-wedstrijd.

Abubakari

Well-known member
Oktober wordt een leuke maand! 9-13 oktober ga ik naar Glasgow, donderdag en zondag naar een interland tegen Griekenland en Wit Rusland op Hampden Park.
Interlandweekend, dus geen Celtic en Rangers, maar daar ga ik vast ook wel stadion kijken. Zaterdag is er wel voetbal in de lower leagues, of misschien naar Airdreionians die op het tweede niveau spelen, niet al te ver van Glasgow.

En eind oktober een trip naar Maradona City en dan op zondag naar Napoli-Como.

Abubakari

Well-known member
Airdrie v Dunfermline zou ik overslaan. Trakteer jezelf op Greenock Morton v Patrick Thistle!
Goeie tips zijn altijd welkom! Ik ben daar afhankelijk van het ov, maar ik kan daar in een uur zijn met de trein.

Wel benieuwd:
Waarom is Greenock Morton leuker?
Ook nog makkelijker te bereizen met het station dichtbij het stadion.

Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Greenock heeft een mooi stadion. Ik heb daar ooit bij een rondleiding bijna een reclamebord op m'n hoofd gekregen, het waaide die dag nogal.

edit: Wacht, dat was bij Queen of the South volgens mij...

Abubakari

Well-known member
Ik ben al zo goed als om.
Als ik op voetbal.com kijk kun je daar gewoon een kaartje aan de kassa kopen? Capaciteit 10.000 zitten er meestal rond de 2.000.

erka

Well-known member
Ik ben net in Glasgow geweest en maak je geen zorgen om het OV. Alles in de wijde regio rond Glasgow is heel gemakkelijk met het OV te bereizen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Napels lijkt mij ook wel een bijzondere stad, en idd Maradona is daar nog steeds heilig.

Bijlagen

• Murales-Maradona-Quartieri-Spagnoli-Neapel-Kampanien-Italien.jpg
    Murales-Maradona-Quartieri-Spagnoli-Neapel-Kampanien-Italien.jpg
    311,3 KB · Weergaven: 2

erka

Well-known member
Napoli is een toffe stad maar een ervaringstip van mij: blijf geen seconde langer in de buurt van het stadion dan noodzakelijk. De buurt rondom het stadion is echt ontiegelijk crimineel.

Abubakari

Well-known member
Ik ben net in Glasgow geweest en maak je geen zorgen om het OV. Alles in de wijde regio rond Glasgow is heel gemakkelijk met het OV te bereizen.
Ik heb net 3 nachtdiensten gehad en me dus al wat georiënteerd, maar dat ziet er inderdaad wel goed uit. Mijn verblijfplaats is een nette wijk las ik, op 10 minuten lopen van Hampden Park.
Het zou met zelfs een beetje verbazen als er voorverkoop is.

Dit is de iconische foto van Stuart Clarke bij Greenock Morton;
Het is ook nog veel makkelijker te bereizen, so the choise is made lad. Bedankt voor de tip.
Al moet ik zeggen dat ik altijd al snel enthousiast wordt van stadions, ook van Aidrieonians was ik vast wel blij geworden.😀
Napels lijkt mij ook wel een bijzondere stad, en idd Maradona is daar nog steeds heilig.
Mijn zwager uit de US of A (mar eins gewoan in Frys, is met een Amerikaanse getrouwd) zit in Italie.
Rome, Florence en Napoli, die stuurde ook wat plaatjes van Maradona all over the place daar. Ik had nog een bon (ooit kado gekregen voor zoveel jaar trouwe dienst) van Groundhoptickets en ik wilde altijd al eens naar Napoli. Door die appjes met foto’s extra enthousiast geworden en gelijk maar doorgepakt.
Napoli is een toffe stad maar een ervaringstip van mij: blijf geen seconde langer in de buurt van het stadion dan noodzakelijk. De buurt rondom het stadion is echt ontiegelijk crimineel.
Na afloop dus vlot weer weg. Las dat Napoli verder net zo veilig of onveilig is als elke andere grote stad. Nou ja, zal wel goedkomen.

Joost

Well-known member
De hoeveelheid graffiti in Napels is wel groot. Ik heb me er vooral verbaasd over het verkeer en het parkeren daar.

Wat ook heel mooi is; met de trein naar Pompei. Wij hebben dat gedaan in de week voordat Napoli in 2023 kampioen werd. Je rijdt dan dwars door de mindere wijken en alles was blauw versierd.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Persoonlijk heb ik Greenock Morton bij mijn favorieten staan qua stadion, heerlijke oude bak. Airdrieonians juist vrij saai qua stadion, 13 in een dozijn. Greenock Morton is ook makkelijk met het OV te doen. Cartsdyke station is op loopafstand, minder dan een halfuurtje met een boemeltje van Glasgow Central.

Abubakari

Well-known member
Persoonlijk heb ik Greenock Morton bij mijn favorieten staan qua stadion, heerlijke oude bak. Airdrieonians juist vrij saai qua stadion, 13 in een dozijn. Greenock Morton is ook makkelijk met het OV te doen. Cartsdyke station is op loopafstand, minder dan een halfuurtje met een boemeltje van Glasgow Central.
Ja, dat is prima te doen zag ik al. Greenock Morton it will be! Nu al zin in.

Maar eerst gaan we nog op vakantie en dan naar HJK Helsinki, Inter Turku en vast nog wel 1 of 2 in Talinn.

Bovenaan