Groundhopping; Tips en adviezen

PES5

Administrator
Forumleiding
Beatlesmuseum, wandeling langs Albert Dock en een leuke pub, met een lekker biertje, vrijblijvende sfeer, soms leuke live muziek en op 15 schermen live sport maakt Liverpool al meer dan de moeite waard.

Alvast heel veel plezier Abu!

Kosten zijn maar voor even; herinnering voor het leven!

erka

Well-known member
IN Manchester is het Football MUseum echt een aanrader.

Vond je? Ik vond er echt geen reet aan. Heel rommelig museum met vooral veel van hetzelfde (shirtjes en oude kaartjes) in een veel te groot en protserig gebouw, waar hele stukken nog leeg staan. Alsof de verzamelaars zich maximaal konden uitleven maar zonder enig concept. Als er ooit een Nederlandse variant komt hoop ik dat ze het wat beter opzetten qua concept dan dit.

Manchester op zich is best leuk trouwens. Genoeg om je te vermaken. Ik kan een stadiumtour op Old Trafford zeer aanraden. De leukste tour die ik heb meegemaakt, met echte clubmensen als rondleiders. Die van mij had de EC1 winst in 1968 nog meegemaakt op Wembley. De beste man is inmiddels tegen de 80 maar super enthousiast en vol Britse humor. Was echt leuk. Voor echte sportfreaks ligt het Old Trafford Cricket Stadion vrij dichtbij. Ook genoeg niet-voetbaldingen om te doen daar. De Rylands Library is echt gaaf als je ervan houdt bv. en het Science museum is ook leuk.

Liverpool ook aan te raden, genoeg te doen daar. Al ben ik daar vrij kort geweest. Heel andere sfeer dan Manchester. Voelt veel kleiner. Overzichtelijk centrum met veel kleine kroegjes en live muziek.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het centrum van Liverpool is ook echt wel klein. Het wordt wel een stuk groter gemaakt doordat zij bij die Docks veel gebouwd hebben.

Bovenaan