Groep B

Joost

Well-known member
Tot aan de 1-0 was het best vermakelijk. Maar Zwitserland doet vooral haar best het zo lang mogelijk spannend te laten blijven.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik bedoelde vooral qua spel... Qua prestaties idd naar de mogelijkheden
Best prima duels gespeeld toch?
Die tegen Italië en Frankrijk, maar ook de 3-2 tegen Servië en toernooien daarvoor een aantal prachtige goals van Shaqiri.

Ik vond ze verre van saai.

Qatar wel trouwens, die kunnen er geen snars van.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Qatar is de volgende lachwekkende ploeg op dit WK. Ze proberen het niet eens.
In 1982 hadden we El Salvador, die verloren met 11-1 of zoiets van Hongarije. Zwakke broeders horen bij een WK.
Zo groot zullen de verschillen nu niet gauw zijn.
Je zit nu al sinds donderdag te mopperen, je hoeft niet beslist te kijken als je er niks aan vindt he?
Doe ik ook niet. Als het uitkomt kijk ik, verder is daar de onovertroffen Belg. Of weet ik hoeveel andere opties voor kort maar krachtige samenvattingen.

JMD

Well-known member
Best prima duels gespeeld toch?
Die tegen Italië en Frankrijk, maar ook de 3-2 tegen Servië en toernooien daarvoor een aantal prachtige goals van Shaqiri.

Ik vond ze verre van saai.
Oke, daar staat me dan weinig van bij. (overigens heb ik dat sowieso, ik kan nog complete eindstanden van wk 1990/1994/1998 opnoemen en alle schema's ook, maar vanaf 2010 is het waziger... Weet wel wat NL gedaan heeft en wie halve finale enz haalde ofzo, maar de rest weet ik niet echt meer.

Eerlijk is eerlijk, de eerste helft van Zwitserland was niet slecht, maar na rust is het belabberd. Die krijgen zo nog de 1-1 tegen als ze niet uitkijken.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het is ook wel weer leuk om dat soort teams 1x in de 4 jaar te zien. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een wedstrijd van Haïti gezien. En nee ze zullen waarschijnlijk geen doelpunt scoren, maar het is ook de charme van het WK. Je weet dat het toernooi pas begint vanaf de knock-out rondes, maar het is gewoon leuk om de eerste ronde te kijken. De kwaliteits wedstrijden komen later wel.

Bovenaan