Gras, of toch niet?

Gras, of toch niet?


  • Totaal aantal stemmers
    26

Max

Administrator
Forumleiding
Verstandig. Bij Feyenoord begon ook de blessuregolf op Spangen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Excelsior natuurlijk niet, jij vlegel! Sparta heeft ook kunstgras.

Waar ik Excelsior zei, bedoelde ik natuurlijk Sparta. Stop de tijd.

Al is het veld van Excelsior natuurlijk wel gewoon ruk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar ik Excelsior zei, bedoelde ik natuurlijk Sparta. Stop de tijd.

Al is het veld van Excelsior natuurlijk wel gewoon ruk.

Je kunt het haast geen veld noemen. Heeft werkelijk niets met een veld te maken. Ik zag een stukje kunstgrasveld in de tuin bij een vriend van mij liggen en dat lag er beter bij.
 

de waan

Well-known member
Laat daar maar geen statisticus naar kijken, want die maakt gehakt van dit onderzoek. Conclusies trekken op basis van enkele tientallen wedstrijden? En verder nog iets met correlatie en causaliteit?
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe zou de titelstrijd eruitgezien hebben als Feyenoord, Ajax of PSV kunstgras had laten aanleggen?
:eek:mg:

Alsof je in deze titelstrijd waar uberhaubt geen ruimte is om punten te verspelen je het jezelf kan veroorloven om een percentage van 60% van de behaalde punten in thuiswedstrijden te hebben. Dan loop je te veel in uitwedstrijden te kloten :rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gras, of toch niet?

Feyenoord verloor van Sparta op kunstgras. Daar tegenover staan nederlagen bij Ajax en Go Ahead Eagles op echt gras en gelijkspelen tegen SC Heerenveen en Ajax op de beste grasmat van Nederland. Feyenoord had potentieel drie punten meer kunnen hebben op de kunstgras potjes tot nu toe. Ajax heeft geloof ik alleen op natuurgras punten verspeeld.

De titelstrijd gaat overigens tussen drie clubs die alle drie niet op kunstgras spelen en automatisch dezelfde voor- en nadelen hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Feyenoord verloor van Sparta op kunstgras. Daar tegenover staan nederlagen bij Ajax en Go Ahead Eagles op echt gras en gelijkspelen tegen SC Heerenveen en Ajax op de beste grasmat van Nederland. Feyenoord had potentieel drie punten meer kunnen hebben op de kunstgras potjes tot nu toe. Ajax heeft geloof ik alleen op natuurgras punten verspeeld.

De titelstrijd gaat overigens tussen drie clubs die alle drie niet op kunstgras spelen en automatisch dezelfde voor- en nadelen hebben.
Aan dat gras op Woudestein is weinig natuurlijks.
 
Bovenaan