Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Mario

Well-known member
Toppertje die Bernhard, die man gaf nog een beetje kleur aan dat saaie koningshuis. Zelfs nu houd hij de gemoederen nog bezig. Die lacht zich rot daar boven op zijn wolk.
 

delmaestro

Well-known member
Toppertje die Bernhard, die man gaf nog een beetje kleur aan dat saaie koningshuis. Zelfs nu houd hij de gemoederen nog bezig. Die lacht zich rot daar boven op zijn wolk.
Als die daadwerkelijk naar boven is gegaan, dan hoeven wij ons allemaal ook geen zorgen te maken nadat we straks een keer zijn omgevallen...
 

zwammy

Well-known member
Nou gaan we het krijgen mensen. Het voormalige Twitter gaat helemaal leeg lopen vanwege het ontzettende racisme wat hoogtij viert op het moment. Nu word zelfs akwasi racistisch bejegend. De man die zelf sinterklaas zou doodschieten als hij hem tegen kwam en alle zwarte pieten neergeklapt moesten worden, maar dat was dichterlijke vrijheid blijkbaar heeft besloten X te verlaten. En vandaag in de krant dat het einde van X voorbij is. De cijfers zeggen wat anders, maar goed, dat zijn maar cijfers natuurlijk.
 

zwammy

Well-known member

De gewone mensen vertrekken, en dan schimmelpennick aandragen 😄😄
 

Jef400

Well-known member
Nou gaan we het krijgen mensen. Het voormalige Twitter gaat helemaal leeg lopen vanwege het ontzettende racisme wat hoogtij viert op het moment. Nu word zelfs akwasi racistisch bejegend. De man die zelf sinterklaas zou doodschieten als hij hem tegen kwam en alle zwarte pieten neergeklapt moesten worden, maar dat was dichterlijke vrijheid blijkbaar heeft besloten X te verlaten. En vandaag in de krant dat het einde van X voorbij is. De cijfers zeggen wat anders, maar goed, dat zijn maar cijfers natuurlijk.
De cijfers dat grote aantallen bots aanwezig zijn bedoel je?
 

Batigoal

Well-known member
X/Twitter als platform gaat juist helemaal niet zo lekker, maar dat heeft meer te maken met hoe het geleid wordt.

Een 'einde' van één van de social mediaplatforms zal overigens niet zo snel gebeuren, daarvoor zijn ze te groot en er zullen altijd mensen op zitten om dingen te plaatsen. Het zal dan meer gaan om hoe relevant ze nog zijn en of ze voorbijgestreefd worden door andere varianten. Wat ongeacht van de inhoud sowieso wel gebeurt, omdat een grote doelgroep van social media (jongeren) wat sneller geneigd is om te switchen naar het volgende platform.
 

zwammy

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik die communety notes wel fijn vind. Werkt wel goed tegen de nepberichten die verstuurd worden.
 

Joost

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik die communety notes wel fijn vind. Werkt wel goed tegen de nepberichten die verstuurd worden.
Ik gebruik Twitter vooral voor voetbalgerelateerde zaken, maar ook daar zie in de reacties vaak al een hoop haat naar boven komen. Daarop wordt totaal niet gehandhaafd.
 

Maasveld

Well-known member
Nou gaan we het krijgen mensen. Het voormalige Twitter gaat helemaal leeg lopen vanwege het ontzettende racisme wat hoogtij viert op het moment. Nu word zelfs akwasi racistisch bejegend. De man die zelf sinterklaas zou doodschieten als hij hem tegen kwam en alle zwarte pieten neergeklapt moesten worden, maar dat was dichterlijke vrijheid blijkbaar heeft besloten X te verlaten. En vandaag in de krant dat het einde van X voorbij is. De cijfers zeggen wat anders, maar goed, dat zijn maar cijfers natuurlijk.
Een groter voorbeeld van intellectuele armoede ga je niet krijgen. Je kunt Akwasi op zoveel dingen pakken, maar toch waren er genoeg ééncelligen die naar racisme grepen. Daar wordt door X vervolgens totaal niet op ingegrepen. Vrij logisch dat ie afzwaait.
 
Bovenaan