Marinos
Well-known member
Vergeet je vrouw en dochter niet!Daar is het veel te laat voor. Je dacht dat je je schuld zo makkelijk kon afkopen? Gewoon je baan, huis en auto inleveren.
Vergeet je vrouw en dochter niet!Daar is het veel te laat voor. Je dacht dat je je schuld zo makkelijk kon afkopen? Gewoon je baan, huis en auto inleveren.
Hoe ver is @JMD eigenlijk met zijn werkzaamheden om de wiskunde te dekoloniseren?
Vergeet je vrouw en dochter niet!
Max heeft een dochter?
Lijkt me niet, die moet eerst z'n lul eens uit de folie halen.
Oostenrijk inmiddels.Die zit in Duitsland van zijn Arische privileges te genieten; de luiwammes.
Hoe ver is @JMD eigenlijk met zijn werkzaamheden om de wiskunde te dekoloniseren?
Ja hoor is, je bent gewoon verantwoordelijk van het in stand houden van dat racistische vak.
Ik vraag me al maandenlang serieus af wat ze daar nou mee bedoelen. Wiskunde is notabene al multiraciaal want we gebruiken het Arabisch getalschrift, algebra is een Arabische uitvinding, Griekse stellingen enz...
Kunnen we het begrotingstekort niet gewoon op laten lopen met 100 miljard?Daar is het veel te laat voor. Je dacht dat je je schuld zo makkelijk kon afkopen? Gewoon je baan, huis en auto inleveren.