Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Janssen

Well-known member
Het zou mooi zijn als je wat meer geluid zou horen dan die 3% die nu constant op tv komt. Al moet ik zeggen dat het voor mij niet vele uitmaakt omdat ik me en niet bezig houd met de zwart/blank discussie en geen televisie kijk op alleen de verkiezingen en soms opsporing verzocht.

Dat is wel een extreem inclusief tv-programma!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

SuikerBrood

Well-known member
Inclusiviteit is ook dat je meer Friezen op TV laat komen, in plaats van voornamelijk Amsterdammers. Al kan dat natuurlijk recht worden getrokken als de Elfstedentocht een keer door gaat. Maar om daar jaar in jaar uit vanuit te gaan...

Ik vind representativiteit belangrijk op alle vlakken. Dat DWDD voornamelijk in de Amsterdamse bubbel gasten uitnodigde leverde vermakelijke televisie op, maar zorgde er wel voor dat het een beetje een eliteprogramma werd met weinig nieuws uit de regio.

Dat sc Heerenveen 100 jaar bestaat en dat naast Foppe de Haan OP1 in al hun wijsheid besluit om Frits Barend uit te nodigen...


Enfin, ik snap waarom zaken als een divibokaal vreemd zijn en worden weggelachen. Maar dat het nodig is geeft ook al een beetje het probleem aan. Mensen denken heel erg vanuit hun eigen bubbel. Die is in de loop der jaren bij mensen ontstaan door opvoeding, studie, omgeving, etc. Dat doorbreken is heel erg lastig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt, Koeman zou bijvoorbeeld ook veel meer blanke spelers op moeten roepen. De huidige samenstelling is geen goede weerspiegeling van de maatschappij.

Ik ben benieuwd of hij voor Mempis of Van Dijk kiest in de basis. Of tel je ze als halve kaaskop en mag je ze beide opstellen? Wel zuur voor Wijnaldum.
 

PES5

Administrator
Forumleiding


Iemand van kleur had in deze tijd vermoedelijk al na 1 brief de racismekaart gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding


Iemand van kleur had in deze tijd vermoedelijk al na 1 brief de racismekaart gespeeld.

Komt wellicht niet er doorheen vanwege positieve discriminatie.
 

Janssen

Well-known member
BLM zal uiteindelijk volledig ten onder gaan aan zijn eigen agressieviteit en bloeddorst. In die discussie over De School bleek al snel dat het niet genoeg zou zijn als er excuses zouden komen. De vraag werd openlijk gesteld of die eigenaren ooit nog een eigen club zouden mogen hebben. Waarom?

In een nachtelijke trein ergens in Den Haag (?) wordt een Aziaatje racistisch toegezongen door dronken studenten. Dat belandt dan op Youtube (prima), waar ze met naam en toenaam opgezet worden incl. Facebook account (vind ik al wat minder sjiek maar soit) en vervolgens trekken de activisten naar de werkgevers van de vier om die ook ter verantwoording te roepen en ze ontslagen te krijgen. Waarom?

Het is voor een deel van de activisten pas genoeg als blank volledig aan de ketting ligt en tenzij het oprechte deel van de beweging daar eens publiekelijk keihard afstand van gaan nemen gaat er helemaal niks veranderen.
 

SanMark.

Well-known member
Als die wilden de macht krijgen gaan we in eerste instantie Zuid Afrika achterna en daarna Zimbabwe. Enige wat ze willen is alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Dus als je wil deugen, dan kun je beter de sleutels van je huis en auto geven. Wel graag verder de hypotheek afbetalen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het is voor een deel van de activisten pas genoeg als blank volledig aan de ketting ligt en tenzij het oprechte deel van de beweging daar eens publiekelijk keihard afstand van gaan nemen gaat er helemaal niks veranderen.
Je vergeet de herstelbetalingen. Die kaart wordt over niet al te lange tijd getrokken.
 
Bovenaan