Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

SuikerBrood

Well-known member
Dat is dan wel lullig voor die vluchtelingen die reeds in dat huis wonen...

Als een vluchteling niet vermist en illegaal is, dan is er geen enkele reden om iemand op te nemen. De asielzoekerscentra in Nederland zijn prima.
En als je illegaal bent moet je terug naar je thuisland. Dus ik voel mij ook totaal niet genoodzaakt om die mensen op te nemen in mijn huis.

Als sociaaldemocraat ben ik juist voor voorzieningen die door belastinggeld worden betaald. Niet voor individuele acties. ;)
 

Janssen

Well-known member
"Twee barmedewerkers – beiden vrouwen van kleur – voegen zich begin juni bij het gezelschap. Ze voelen zich als medewerkers niet gehoord en eisen een plek op in het management”.

Dit is wel echt goud hoor. Gewoon iedereen in het management!
 

zwammy

Well-known member
Maar was is inclusiviteit? Als je 9% van de bevolking uitmaakt moet je dan 40% aanwezig zijn?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inclusiviteit is ook dat je meer Friezen op TV laat komen, in plaats van voornamelijk Amsterdammers. Al kan dat natuurlijk recht worden getrokken als de Elfstedentocht een keer door gaat. Maar om daar jaar in jaar uit vanuit te gaan...
 

zwammy

Well-known member
Het zou mooi zijn als je wat meer geluid zou horen dan die 3% die nu constant op tv komt. Al moet ik zeggen dat het voor mij niet vele uitmaakt omdat ik me en niet bezig houd met de zwart/blank discussie en geen televisie kijk op alleen de verkiezingen en soms opsporing verzocht.
 

Mario

Well-known member
Inclusiviteit is ook dat je meer Friezen op TV laat komen, in plaats van voornamelijk Amsterdammers. Al kan dat natuurlijk recht worden getrokken als de Elfstedentocht een keer door gaat. Maar om daar jaar in jaar uit vanuit te gaan...

En dan gaat het eindelijk hard vriezen komende winter, gaat het niet door ivm Corona ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan