Go Ahead Eagles

De Groene Scout

Well-known member
Even weer een stapje terug, maar volgens mij is de intentie er wel in Deventer om gewoon meer mee te strijden om de bovenste plaatsen en vroeg of laat opnieuw richting het hoogste niveau te gaan.
Na een korte rustperiode (i.v.m. nacompetitie) is de club als eerste BVO weer begonnen een de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Als eerste club in het betaald voetbal begon Go Ahead Eagles zaterdag aan de voorbereiding op het seizoen 2015/2016. Onder toeziend oog van honderden fans, betraden spelers en staf om 10:30 uur de prachtige grasmat in Epe.

Onder de spelers ook de nieuwelingen Elvio van Overbeek, Kenny Teijsse, Randy Wolters, Dario Tanda en Mo Hamdaoui. Joey Groenbast, Salah Aharar (beloften) en Orhan D?epar (A1) sloten eveneens aan bij het vlaggenschip.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dat klopt, denk ook dat ze het meer moeten hebben van enkele spelers met aflopende contracten die uiteindelijk toch zijn gebleven ondanks de degradatie (zoals Lambooij, Schalk, Schenk en Duits).
Tanda van jong Twente is denk ik wel een prima aanvulling op het middenveld.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat klopt, denk ook dat ze het meer moeten hebben van enkele spelers met aflopende contracten die uiteindelijk toch zijn gebleven ondanks de degradatie (zoals Lambooij, Schalk, Schenk en Duits).
Tanda van jong Twente is denk ik wel een prima aanvulling op het middenveld.
Het probleem wat ze in 2015 hebben is dat ze geen doelpunt maken. Dat lossen ze denk ik niet op met de nieuwe spelers en een Schalk heeft los van een voorbereiding bij NAC ook nooit aan de lopende band gescoord.
 

fr-keff

Active member
Van Ewijk ook naar De Eagles. Vorig seizoen goed voor 18 goals en 14 assist bij De Graafschap.
 

delmaestro

Well-known member
Helaas, er mogen geen uitsupporters mee. Die club had nog een straf open staan blijkt... Duel wordt achter gesloten deuren gespeeld...
 

erka

Well-known member
Deze kunnen ze nog wel winnen ook hoor. Hongaarse clubs zijn echte heel slecht.
 
Bovenaan