Ik denk dat ze niet veel keus hebben.
Huh ?
Wat een vervelende trend van spelers deze zomer om weigeren te trainen of spelen om maar een transfer af te dwingen. Nu is het de beurt aan Kalinic die zonder afmelding wegblijft van de training bij zijn club Fiorentina om een transfer te forceren naar AC Milan.
Bacca net verkocht dus tsja. Ze willen Belloti van Torino ook nog voor in de spits. Dan gaan ze 3-3-4 spelen, leuk!
Deulofeu als vervanger van Neymar, en niet inspelen op het aanstaande einde van Iniesta is geen optie.
Net zo vervelend als clubs die spelers niet meer opstellen omdat ze hun contract niet verlengen.Wat een vervelende trend van spelers deze zomer om weigeren te trainen of spelen om maar een transfer af te dwingen. Nu is het de beurt aan Kalinic die zonder afmelding wegblijft van de training bij zijn club Fiorentina om een transfer te forceren naar AC Milan.
Net zo vervelend als clubs die spelers niet meer opstellen omdat ze hun contract niet verlengen.
Spelers zeggen hun contract toch niet op?Er is wel een verschil tussen werkweigering en het minder of anders inzetten van een speler. Zodra ik mijn contract opzeg gaat mijn werkgever ook niet heel erg in mij investeren.
Het zou inderdaad fijn zijn als contracten gerespecteerd worden. Maar ook in het bedrijfsleven zijn werknemers zo weg als het hun goed uitkomt.
Spelers zeggen hun contract toch niet op?
Alleen jammer voor ze dat Arsenal hem niet wilt laten gaan en het dus geen moer uit maakt wat voor salaris je bied aan de betreffende speler.Manchester City wil pers? Alexis S?nchez binnenhalen en daarom zijn ze bereid hem een ton per week meer te laten verdienen dan Pogba, die op dit moment de grootverdiener in de Premier League is.
Alleen jammer voor ze dat Arsenal hem niet wilt laten gaan en het dus geen moer uit maakt wat voor salaris je bied aan de betreffende speler.