[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Wat een vervelende trend van spelers deze zomer om weigeren te trainen of spelen om maar een transfer af te dwingen. Nu is het de beurt aan Kalinic die zonder afmelding wegblijft van de training bij zijn club Fiorentina om een transfer te forceren naar AC Milan.
 

Janssen

Well-known member
Wat een vervelende trend van spelers deze zomer om weigeren te trainen of spelen om maar een transfer af te dwingen. Nu is het de beurt aan Kalinic die zonder afmelding wegblijft van de training bij zijn club Fiorentina om een transfer te forceren naar AC Milan.

Milan heeft toch al geen spitsen.
 

Makanaky

Well-known member
Bacca net verkocht dus tsja. Ze willen Belloti van Torino ook nog voor in de spits. Dan gaan ze 3-3-4 spelen, leuk!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik speelde in het oude championship manager toen je nog uit Itali?, Nederland en Belgi? kon kiezen met Milan in een 3-1-6 of 3-2-5 formatie. Als je maar meer goals maakt dan je tegenstander gaat dat prima. Toen had Milan wel Maldini, Baresi en Costacurta.
 

Batigoal

Well-known member
Het Portugese Beira-Mar wil graag Usain Bolt contracteren. Dat willen ze voor elkaar krijgen door hem dagelijks hamburgers en bier te beloven.
 

Maasveld

Well-known member
Wat een vervelende trend van spelers deze zomer om weigeren te trainen of spelen om maar een transfer af te dwingen. Nu is het de beurt aan Kalinic die zonder afmelding wegblijft van de training bij zijn club Fiorentina om een transfer te forceren naar AC Milan.
Net zo vervelend als clubs die spelers niet meer opstellen omdat ze hun contract niet verlengen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net zo vervelend als clubs die spelers niet meer opstellen omdat ze hun contract niet verlengen.

Er is wel een verschil tussen werkweigering en het minder of anders inzetten van een speler. Zodra ik mijn contract opzeg gaat mijn werkgever ook niet heel erg in mij investeren.
 

ALenstra

Well-known member
Het zou inderdaad fijn zijn als contracten gerespecteerd worden. Maar ook in het bedrijfsleven zijn werknemers zo weg als het hun goed uitkomt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zou inderdaad fijn zijn als contracten gerespecteerd worden. Maar ook in het bedrijfsleven zijn werknemers zo weg als het hun goed uitkomt.

De meeste werknemers die verdienen niet een dermate vergoeding dat nou een opzegtermijn van meer dan een maand rechtvaardigt.

Spelers zeggen hun contract toch niet op?

Als men niet wil verlengen zegt men in principe per einde van het contract op.
 

Batigoal

Well-known member
Manchester City wil pers? Alexis S?nchez binnenhalen en daarom zijn ze bereid hem een ton per week meer te laten verdienen dan Pogba, die op dit moment de grootverdiener in de Premier League is.
 

Pascallovic

Well-known member
Manchester City wil pers? Alexis S?nchez binnenhalen en daarom zijn ze bereid hem een ton per week meer te laten verdienen dan Pogba, die op dit moment de grootverdiener in de Premier League is.
Alleen jammer voor ze dat Arsenal hem niet wilt laten gaan en het dus geen moer uit maakt wat voor salaris je bied aan de betreffende speler.
 

SanMark.

Well-known member
Alleen jammer voor ze dat Arsenal hem niet wilt laten gaan en het dus geen moer uit maakt wat voor salaris je bied aan de betreffende speler.


Enige voordeel voor City dat je een speler van een andere club nog meer ontevreden hebt gemaakt en waarschijnlijk een nog rottere appel gaat worden.
 
Bovenaan