[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
Zou laag zijn. Vorige seizoenen zijn transfers naar Zenit niet doorgegaan voor het vier of vijfvoudige. Voor Engelse begrippen ook een schijntje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens Brands gaat het om een transferprijs richting de 15 miljoen die Zenit bood. Zal wel iets tussen de 10 en de 15 miljoen zijn. Past ook meer in de bedragen die Engelse clubs lappen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben ze de begroting weer op orde.

Klopt en kunnen ze die linksback halen. De selectie wordt er niet creatiever op. Niet dat ik Pr?pper nou zo'n geweldenaar vind, maar voor PSV was het een nuttige speler.
 

Janssen

Well-known member
Pr?pper was het ook allemaal net niet. Moet normaal gesprokken makkelijk vervangbaar zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de eredivisie een nuttige speler. Onbegrijpelijk dat hij international is. Natuurlijk makkelijk te vervangen, maar meer creativiteit loopt er niet echt rond in Eindhoven. In de eredivisie zie ik overigens ook niet echt een speler rondlopen die PSV dan maar moet halen. Dan zullen ze toch iets moeten gaan halen. Anders resteert er echt een elftal met enkel domme dragers en die Lozano die wellicht wel iets kan.
 

Unregistere

Well-known member
Volgens Brands gaat het om een transferprijs richting de 15 miljoen die Zenit bood. Zal wel iets tussen de 10 en de 15 miljoen zijn. Past ook meer in de bedragen die Engelse clubs lappen.

Engelse media kwamen met 4. PSV wil niets zeggen. Zal dus wel ergens in het midden liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Engelse media kwamen met 4. PSV wil niets zeggen. Zal dus wel ergens in het midden liggen.

Mwa Brands die schijnt na een vraag van een journalist te hebben geroepen dat het meer richting de 15 miljoen gaat van Zenit en vervolgens circuleert 13 miljoen en bonussen. Ik geloof niet dat PSV een speler voor net iets meer dan de 4,5 miljoen verkoopt die ze zelf voor hem hebben betaald. Financi?le problemen of geen financi?le problemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel opmerkelijk het verschil tussen wat Brands laat doorschemeren en wat de Nederlandse krant haalt en wat in Engeland in de kranten staat. Laten we hopen dat de Engelse kranten het goed hebben.
 

Batigoal

Well-known member
AS Monaco wil nog een linksback halen (jeugdinternational Jordan Amavi van Aston Villa). En aangezien de Braziliaan Jorge al de voorkeur krijgt boven Kongolo ben ik benieuwd wat de plannen van de club met hem zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Virgil van Dijk heeft een officieel transferverzoek ingediend bij Southampton. Lijkt me inmiddels best wel een onwerkbare situatie zo. Ik snap niet dat Southampton niet gewoon die 50 miljoen pakt en doorschakelt naar een vervanger.
 

Batigoal

Well-known member
Pep Segura van FC Barcelona heeft aangegeven dat de club zowel Demb?l? als Coutinho wil contracteren. Dus die 222 miljoen zijn dan alweer uitgegeven.
 
Bovenaan