[Geruchten] Buitenlandse geruchten

zwammy

Well-known member
Ook wel leuk dat hij 2 jaar geleden nog tweette dat al de Man City fans gloryhunters zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Jackson Mart?nez officieel op de transferlijst gezet in China en hij mag vanaf nu meetrainen met de reserves van zijn club Guangzhou Evergrande. Niet de eerste buitenlandse duurbetaalde vedette die aan de kant wordt geschoven. Ik ben benieuwd of er een Europese club is die het met hem aandurft. Aubameyang gaat in ieder geval niet naar China, waar vanavond de transferwindow sluit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat gedoe rondom Neymar, dat zou toch niet mogen he? Hem een spookfunctie geven twv 300 miljoen, zodat hij zichzelf vrijkoopt bij Barca en zo kan PSG de Financial Fair Play omzeilen.

Ben benieuwd wanneer 'men' (wij, de fans) er eens klaar mee zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Wij, de fans, roepen boe en schande en gaan vervolgens over tot de orde van de dag. En verheugen ons weer op wedstrijden met deze voetballers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of dit de eerste inbreuk is op het financial fairplay principe.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, die fairplay regels zijn makkelijk te omzeilen. En Qatar zit heel diep in het Europese topvoetbal. Daar doen FIFA en UEFA weinig tegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar nu PSG erbij betrokken is, is het allemaal verschrikkelijk. Barcelona is ook geen heilige.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net op VI Pro gelezen dat PSG de transfersom zelf betaald en dat het allemaal makkelijk binnen de FFP valt. PSG heeft een paar jaar geleden straf gekregen van de UEFA en juisrt daardoor hebben ze nu de ruimte voor deze transfer.

Dan nog is 222.000.000 euro een hoop geld.
 

Batigoal

Well-known member
De zaakwaarnemer van Emre Mor laat weten dat het Turkse talent van Dortmund naar Internazionale gaat verhuizen. Het zou gaan om een transfer en dus geen verhuur. Even los van of dit de juiste club is voor een jonge speler om naar toe te gaan snap ik niet dat Bosz Mor zo makkelijk laat gaan. Van Demb?l? en Pulisic is het maar de vraag hoe lang ze nog voor Dortmund spelen en met de blessuregevoeligen Reus en Sch?rrle lijkt mij de kansen op speeltijd voor Mor goed aanwezig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Transfersom van 20 miljoen hoorde ik gisteren. In dat geval heeft Bosz er weinig over te zeggen. Wel jammer hoor! Groot talent, die inderdaad best wel wat kansen had gekregen dit seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Davy Pr?pper is volgens AD Sportwereld op weg naar Brighton & Hove Albion. De Engelsen willen de PSV-middenvelder liefst al begin deze week presenteren. Miljoentje of vier.
 
Bovenaan