[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
PSG kan natuurlijk niet nog zo'n transferklapper maken na Neymar vanwege FFP en dus maken ze gebruik van de tegenwoordig gangbare methode: PSG huurt Mbapp? dit seizoen en neemt hem volgend seizoen automatisch over voor 180 miljoen. Volgens L'Equipe wordt de deal vandaag afgerond.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat je daar als Monaco mee akkoord gaat. Volgend seizoen zijn er vast weer genoeg andere clubs in de markt. Maar goed, L'Equipe zei gisteren dat men de deal zondag nog zou afronden. Als je het maar blijft roepen, krijg je vanzelf een keer gelijk.
 

Janssen

Well-known member
Prima hoor, maar schaf dat Financial Fairplay dan gewoon af. Scheelt een hoop van dit soort constructies.
 

Batigoal

Well-known member
Prima hoor, maar schaf dat Financial Fairplay dan gewoon af. Scheelt een hoop van dit soort constructies.

Juventus huurde Cuadrado twee jaar met huursom om hem vervolgens deze zomer te kopen voor een gereduceerd tarief. Daar valt inderdaad weinig tegen te beginnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens de geruchten gaat Liverpool zich nog versterken met Oxlade-Chamberlain en Lemar. Met name die laatste vind ik een uitstekende speler. Maar lijkt me handiger dat ze nog een goede centrale verdediger gaan halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Lachwekkende transferperiode weer bij Arsenal. Weten dat je een zwakke selectie hebt in vergelijking met de concurrentie en dan maar 2 spelers halen, waarvan 1 transfervrij. Wel twee prima transfers, maar je had veel meer nodig. Tot overmaat van ramp zaten ze beiden op de bank bij de schandalige vertoning tegen Liverpool.
 

Janssen

Well-known member
Lemar wordt ook genoemd bij Barcelona indien Coutinho niet lukt. Net als Dybala en Griezmann.
 

gevegt

Well-known member
Te duur? Te oud? Geen idee. Is een echte spits toch? Hebben ze ook niet per se nodig.

is 27 en komt ook van de zijkant en is niet te beroerd om ook rond de spitspositie te spelen. Hij was vorig seizoen de beste speler van de BL.
 

Janssen

Well-known member
is 27 en komt ook van de zijkant en is niet te beroerd om ook rond de spitspositie te spelen. Hij was vorig seizoen de beste speler van de BL.

Volgens mij is hij 28. Wordt normaliter niet veel beter meer. Weet niet wat hij had moeten kosten maar zal niet minder dan 100m geweest zijn, geen goede investering.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij is hij 28. Wordt normaliter niet veel beter meer. Weet niet wat hij had moeten kosten maar zal niet minder dan 100m geweest zijn, geen goede investering.

Alsof geld tegenwoordig nog van belang is. Hij kan nog minimaal 5 jaar mee en is naar mijn bescheiden mening een stukje beter dan bijv. Griezmann.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze kunnen beter een speler die slaagt kopen voor honderd miljoen die nog vijf jaar mee kan dan nog een blik kutspelers voor hetzelfde bedrag.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens de geruchten gaat Liverpool zich nog versterken met Oxlade-Chamberlain en Lemar. Met name die laatste vind ik een uitstekende speler. Maar lijkt me handiger dat ze nog een goede centrale verdediger gaan halen.
Ik vind 43 miljoen voor een breedte aankoop best prijzig, zeker voor Liverpool. Ik zie namelijk niet hoe hij Salah of Mane eruit gaat spelen. Op het middenveld sta je zelfs zonder Coutinho ook wel aardig met Can - Henderson - Wijnaldum.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Chelsea heeft nog een sok met geld gevonden en er is nog een plekje in de kleedkamer vrij: Danny Drinkwater heeft een transferverzoek ingediend bij Leicester, waarbij een som van 40 miljoen is afgesproken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het mooie is dat er nog genoeg geld op het laatste moment weer rond gaat worden gepompt. Morgen gewoon weer ouderwets transferdeadline day.
 

Batigoal

Well-known member
Ook hier: Deadline Day! Zullen er weer krankzinnige transfers plaatsvinden en verhalen van afketsende transfers omdat de fax kapot was of de directie niet bereikbaar? Lasogga van HSV hoopt vandaag naar Leeds United te gaan. Hij was gisteren al in Leeds om een transfer af te ronden, maar vliegt vandaag terug naar Hamburg omdat er iets mis is met het papierwerk! Als dat maar goed komt.

Krychowiak was vorige zomer gewild door iedere topclub in Europa, maar koos uiteindelijk voor PSG. Daar wilde het niet lukken en daarom vertrekt hij nu naar... West Bromwich Albion.

Verder is het altijd de vraag welke club de meeste spelers haalt op deadline day. Vorig jaar (of jaar daarvoor alweer) haalde KF Tirana uit Albani? op de slotdag maar liefst 7 spelers; Olympiakos is vandaag al goed op weg met 3 nieuwe spelers; de Belgen Engels en Proto en Dragovic van Leverkusen.
 
Bovenaan