De Groene Scout
Well-known member
Pff, zo slecht is het dus gesteld met de Nederlandse voetballers: Leroy Fer komt gewoon niet door de medische keuring bij Sunderland.
Kwam hij in het verleden bij Everton ook al niet. Dat kan geen toeval zijn. Overigens zou dit zomaar handhaving voor Sunderland kunnen betekenen gezien de eindrangschikkingen van de clubs waar Fer onder contract staat. Die vallen altijd vies tegen, ook in Enschede en Rotterdam toen hij daar speelde.Pff, zo slecht is het dus gesteld met de Nederlandse voetballers: Leroy Fer komt gewoon niet door de medische keuring bij Sunderland.
Kwam hij in het verleden bij Everton ook al niet. Dat kan geen toeval zijn. Overigens zou dit zomaar handhaving voor Sunderland kunnen betekenen gezien de eindrangschikkingen van de clubs waar Fer onder contract staat. Die vallen altijd vies tegen, ook in Enschede en Rotterdam toen hij daar speelde.
Zou mooi zijn. Vangt Feyenoord een opleidingsvergoeding.
Van Gaal verder bezig met De Gea eruit aan het werken. Romero of een jeugdkeeper keept tegen Tottenham. Goed bezig hoor een prima keeper de deur uit werken en een vervanger halen die het nog maar moet bewijzen in de Premier League.
En dan praat je over een top 5 keeper van de wereld die je wil slijten. Voor een duidelijk mindere keeper die er voor moet terug komen.
Ik sluit niet uit dat Cillessen dat niveau nog gaat halen.
Ik wel.
30 miljoen, daar zijn denk ik wel betere keepers voor te krijgen.
Ik vermoed dat LvG meer gaat betalen voor Cillessen dan voor Depay.Dat zal best maar daarom kun je het toch wel vragen. Maak er 25 van van mijn part. Het gaat er om dat die non discussie dat dat "doetje" niet meer waard is dan 10 miljoen een beetje irrelevant is.
Je hebt helemaal gelijk hoor, als er een gek is die het geeft moet je het zeker doen.Dat zal best maar daarom kun je het toch wel vragen. Maak er 25 van van mijn part. Het gaat er om dat die non discussie dat dat "doetje" niet meer waard is dan 10 miljoen een beetje irrelevant is.