Javier Hernandez naar Bayer Leverkusen (gekocht). Dus Van Gaal heeft een nog groter spaarpotje om te besteden.
Knap 50 miljoen voor een speler waar ik nog nooit van heb gehoord. Is ie echt zoveel beter dan een Haller?
Ik lees zelfs 80....
Had dan gewoon Van Persie gehouden. Ik vind Martial een spectaculaire speler, maar wel eentje die nog niet onomstreden is voor Ligue 1-begrippen, laat staan voor de top Premier League. En daarnaast geen pure spits dus zit je met een Depay II (Martial is ook linksbenig).
- Alemania: la hora l?mite en la Bundesliga son las 18h
- Italia: En la Serie A los equipos tienen tiempo hasta las 23h de hoy
- Espa?a y Francia: El mercado se cierra esta medianoche, es decir a las 24h.
- Inglaterra: los equipos de la Premier tienen tiempo hasta ma?ana, martes 1 de septiembre, a las 19h
Sinds wanneer is de stijfrechtse Depay linksbenig?Had dan gewoon Van Persie gehouden. Ik vind Martial een spectaculaire speler, maar wel eentje die nog niet onomstreden is voor Ligue 1-begrippen, laat staan voor de top Premier League. En daarnaast geen pure spits dus zit je met een Depay II (Martial is ook linksbenig).
Sinds wanneer is de stijfrechtse Depay linksbenig?
Weer een Nederlander naar de Premier League: Jonathan de Guzman wordt door Napoli verhuurd aan Bournemouth.
Hernandez heeft toch redelijk vaak gescoord voor United. Prima speler als je weinig spitsen hebt. Natuurlijk heeft United Wilson ook nog, maar die is nog erg jong. Daarnaast zie ik nu dat Januzaj op huurbasis weg gaat. Gelukkig niet definitief. Ik ben fan van beide spelers en zijn beide ook erg populair bij United. Ik ben benieuwd of er nog iets terug komt. United heeft wel duidelijk een selectie die smaller is dan City en Chelsea. Ik vind niet dat je van deze selectie kunt verwachten dat je kampioen wordt.
1 op 3 is bij een club als Man Utd natuurlijk niet goed.