[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Javier Hernandez naar Bayer Leverkusen (gekocht). Dus Van Gaal heeft een nog groter spaarpotje om te besteden.
 

Batigoal

Well-known member
Had dan gewoon Van Persie gehouden. Ik vind Martial een spectaculaire speler, maar wel eentje die nog niet onomstreden is voor Ligue 1-begrippen, laat staan voor de top Premier League. En daarnaast geen pure spits dus zit je met een Depay II (Martial is ook linksbenig).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerste bericht wat ik las ging nog over 30 miljoen. Toen dacht ik, vrij veel maar wel een leuke transfer. Ik ben namelijk wel gecharmeerd van Martial. Maar de bedragen die ik nu lees zijn echt totaal krankzinnig. Pure paniekaankoop, terwijl Van Gaal gisteren nog zei dat er geen paniekaankopen gedaan zouden worden.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi altijd zo'n deadline day. Ik hou Twitter dan in de gaten met #deadlineday waarop iedere minuut wel een aantal tweets de wereld invliegen. Vandaag met name Duitse voetbalfans die actief zijn met Dortmund-fans die treuren om het vertrek van Blaszczykowski (Fiorentina) en Grosskreutz (Galatasaray) en Schalke-fans die vrezen voor het vertrek van Draxler naar Wolfsburg.
 

Janssen

Well-known member
Had dan gewoon Van Persie gehouden. Ik vind Martial een spectaculaire speler, maar wel eentje die nog niet onomstreden is voor Ligue 1-begrippen, laat staan voor de top Premier League. En daarnaast geen pure spits dus zit je met een Depay II (Martial is ook linksbenig).

Volgens mij niet.

Maar goed. Ik ben wel gecharmeerd van die Martial. Wel weer een mooi vreemdelingenlegioen straks.
 
Laatst bewerkt:

Xisco

Member
Op Spaans vlak zijn vandaag Ra?l Garc?a (van Atl?tico naar Athletic), Roque Santa Cruz (terug naar M?laga na een Mexicaanse periode) en Ezequiel Garay (opvolger voor Otamendi bij Valencia, hoewel hij ook aan Chelsea wordt gelinkt) de voornaamste verwachte transfers.

Wel opmerkelijk dat de deadline, volgens SPORT, in de diverse landen op verschillende tijden sluit:

- Alemania: la hora l?mite en la Bundesliga son las 18h
- Italia: En la Serie A los equipos tienen tiempo hasta las 23h de hoy
- Espa?a y Francia: El mercado se cierra esta medianoche, es decir a las 24h.
- Inglaterra: los equipos de la Premier tienen tiempo hasta ma?ana, martes 1 de septiembre, a las 19h
 

Wigboldus

Well-known member
Volgens mij kan ik als United-supporter alleen maar verliezen vandaag. de Gea en Hernandez weg en iets terug krijgen in de spits die denk ik niet beter is dan Hernandez. En natuurlijk geen verdediger erbij.....
 

SanMark.

Well-known member
Hernandez heeft helemaal niets laten zien bij zowel Real als Man. Utd. Wees blij dat die weg is .
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft laten zien niet het niveau te hebben voor Man Utd en Real Madrid. Martial is een talentvolle speler die nog niet heeft bewezen het niveau van Man Utd niet aan te kunnen.
 

Maasveld

Well-known member
Had dan gewoon Van Persie gehouden. Ik vind Martial een spectaculaire speler, maar wel eentje die nog niet onomstreden is voor Ligue 1-begrippen, laat staan voor de top Premier League. En daarnaast geen pure spits dus zit je met een Depay II (Martial is ook linksbenig).
Sinds wanneer is de stijfrechtse Depay linksbenig?
 

Batigoal

Well-known member
Sinds wanneer is de stijfrechtse Depay linksbenig?

Je hebt helemaal gelijk.

Blijken ze dus allebei rechtspoten te zijn die vanaf links naar binnen trekken. Alsnog dezelfde types dus.

Weer een Nederlander naar de Premier League: Jonathan de Guzman wordt door Napoli verhuurd aan Bournemouth.

De Guzman heeft de transfer afgeblazen in de hoop op iets beters.
 
Laatst bewerkt:

Wigboldus

Well-known member
Hernandez heeft toch redelijk vaak gescoord voor United. Prima speler als je weinig spitsen hebt. Natuurlijk heeft United Wilson ook nog, maar die is nog erg jong. Daarnaast zie ik nu dat Januzaj op huurbasis weg gaat. Gelukkig niet definitief. Ik ben fan van beide spelers en zijn beide ook erg populair bij United. Ik ben benieuwd of er nog iets terug komt. United heeft wel duidelijk een selectie die smaller is dan City en Chelsea. Ik vind niet dat je van deze selectie kunt verwachten dat je kampioen wordt.
 

SanMark.

Well-known member
Hernandez heeft toch redelijk vaak gescoord voor United. Prima speler als je weinig spitsen hebt. Natuurlijk heeft United Wilson ook nog, maar die is nog erg jong. Daarnaast zie ik nu dat Januzaj op huurbasis weg gaat. Gelukkig niet definitief. Ik ben fan van beide spelers en zijn beide ook erg populair bij United. Ik ben benieuwd of er nog iets terug komt. United heeft wel duidelijk een selectie die smaller is dan City en Chelsea. Ik vind niet dat je van deze selectie kunt verwachten dat je kampioen wordt.

1 op 3 is bij een club als Man Utd natuurlijk niet goed.
 

Batigoal

Well-known member
Slechts een gerucht, maar Arsenal zou in de winterstop voorin versterking willen. Daarvoor zijn Calhanoglu (Leverkusen) en Kokorin (Dinamo Moskou) in beeld. Met name die eerste zou toch wel bij Arsenal passen, alhoewel het misschien een betere zet is voor Wenger om een extra verdediger erbij te halen.
 
Bovenaan