[Geruchten] Buitenlandse geruchten

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat het statutair is vastgelegd dat ze niet spelers voor minder dan 10 miljoen euro mogen aantrekken. Inderdaad weer onbegrijpelijk geld verbranden. De Vrij van vorige zomer was ook al een verbetering ten opzichte van een Smalling.

Vooral met het geweldige WK van de Vrij en Vlaar, was de keus zo voor de hand liggend om beide spelers te halen voor samen misschien 15 miljoen. Vlaar had je gelijk in de basis kunnen zetten ( blessures even daargelaten want je kan op dat moment niet in de toekomst kijken) en de Vrij had je in zo'n eerste jaar mooi kunnen laten wennen en toch meer dan genoeg speeltijd kunnen geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Al gaan Engelse clubs meestal wel qua prijs wel hoger zitten als die mafkezen uit Manchester zich melden. Maar met 20 miljoen voor beide was je nog steeds goedkoper uit dan 25 miljoen plus nu.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer inderdaad. Aan de andere kant denk ik dat het voor De Vrij prima is om nog een jaar bij Lazio te blijven. Daar is hij inmiddels onomstreden en kan hij ook in de Champions League spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk dat hij nog wel eens voor een mooi bedrag naar een andere competitie gaat. Levert weer een mooie opleidingsvergoeding op.
 

Eef de Kip

Well-known member
Aan de andere kant had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat hij - ondanks dat goede WK - zo'n uitstekend debuutjaar in de Serie A zou draaien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan de andere kant had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat hij - ondanks dat goede WK - zo'n uitstekend debuutjaar in de Serie A zou draaien.

Ik ook niet. Maar dat doet me wel vermoeden dat hij iemand is die wel de absolute top kan bereiken. In tegenstelling tot vele andere Nederlandse talenten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ook niet. Maar dat doet me wel vermoeden dat hij iemand is die wel de absolute top kan bereiken. In tegenstelling tot vele andere Nederlandse talenten.

Absoluut, doet een beetje denken aan Strootman, ook elke keer een stapje hoger waarbij je je afvraagt of die het gaat redden. Wat dat betreft zou een stapje van de Vrij niet slecht zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Absoluut, doet een beetje denken aan Strootman, ook elke keer een stapje hoger waarbij je je afvraagt of die het gaat redden. Wat dat betreft zou een stapje van de Vrij niet slecht zijn.

Strootman is wat dat betreft nog wel iets geleidelijker gegaan. Van Sparta naar Utrecht en dan pas naar PSV. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Achteraf gezien was het ook een uitstekende keuze van De Vrij om voor Lazio te gaan spelen. Ondanks concrete interesse van andere clubs. Het nemen van zo'n tussenstap pleit wel voor hem.
 

SanMark.

Well-known member
Strootman is wat dat betreft nog wel iets geleidelijker gegaan. Van Sparta naar Utrecht en dan pas naar PSV. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Achteraf gezien was het ook een uitstekende keuze van De Vrij om voor Lazio te gaan spelen. Ondanks concrete interesse van andere clubs. Het nemen van zo'n tussenstap pleit wel voor hem.

Nou er was volgens mij ook maar 1 club echt concreet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou er was volgens mij ook maar 1 club echt concreet.

Er hebben meerdere (grote) clubs ge?nformeerd, maar De Vrij had zijn zaakwaarnemer de opdracht gegeven om enkel met Lazio in gesprek te gaan, omdat hij daar pers? heen wilde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, in het koppie zit het denk ik wel redelijk. Al lijkt die jongen de mensen wel erg te geloven die hem de hemel in hebben gepraat. Het echte vuur om beter te worden lijkt te ontbreken. Maar dat kunnen de heten Ajacieden hier iets beter beoordelen.
 

Batigoal

Well-known member
Na Wojciech Szczesny heeft AS Roma de tweede grote zomeraankoop vastgelegd: Edin Dzeko komt voor €18 miljoen over van Manchester City.
 
Bovenaan