Janssen
Well-known member
Kun je nagaan hoe slecht v Bommel was, die hebben ze gewoon gratis laten gaan.
Milan heeft gewoon een transfersom betaald aan Bayern hoor. Ik verwacht wel iets meer dan die lullige 1 miljoen voor Van Basten.
Kun je nagaan hoe slecht v Bommel was, die hebben ze gewoon gratis laten gaan.
Milan heeft gewoon een transfersom betaald aan Bayern hoor. Ik verwacht wel iets meer dan die lullige 1 miljoen voor Van Basten.
Van Basten had bij Ajax toch een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan? Ruud Gullit ging voor 17 miljoen gulden naar AC Milan als ik het goed heb.
Volgens mij was het bij van Basten einde contract en in die tijd kon de club nog gewoon geld vragen bij een transfer.
In het AD wordt M?ller genoemd als mogelijke nieuwe aanvaller voor Manchester United. Van Gaal zou €100 miljoen over hebben voor de speler die hij bij FC Bayern liet doorbreken. Het gaat natuurlijk weer helemaal nergens over zo'n bedrag.
Werd wel tijd ook, was ongeveer de enige topspeler die al onder Van Gaal speelde die nog niet was genoemd.
Ibrahim Afellay heeft vandaag een medische keuring bij Stoke City.
Ik dacht dat die rond was met PSV ?
Volgens de geruchten heeft Man Utd 25 miljoen euro geboden op De Vrij wat vervolgens is afgeslagen door Lazio. Jammer, dat had weer een leuke som geld kunnen wezen voor Feyenoord en een mooie stap voor De Vrij.
Van Gaal had de Vrij vorig jaar al moeten halen, dit is weer een vorm van geld verbranden.